  • 31. Data: 2009-08-27 21:54:42
    Temat: Re: Polska byc glupie ludzie
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    fatso pisze:
    > A co do grupy- to ona jest faktycznie moja. Ja tu bylem z max 5 osobami
    > na poczatek.
    > Ja tu wracam- i nie dam jakims polskim oszolomom jak ten "Kowalski" jej
    > zepsuc.
    > _Polska ma przyszlosc ale trzeba walczyc z ciemniactwem.
    >
    > fatso

    Fatso

    To, że ty wraz z Expertem i Piotrem K. byliście pierwszymi na tej grupie
    i ją tworzyliście, to taka sama prawda , jak to , że Polska w roku 1939
    najechała Związek Radziecki :)

    Nie myśl, że metoda wielokrotnego powtarzania kłamstwa przekształci je z
    czasem w prawdę może być skuteczna na i-necie, albowiem "spisane będą
    sprawy i uczynki", a w archiwum grupy są takie daty pierwszych wpisów
    kilku wybranych przypadkowo osób :)

    Ja jak debiutowałem na tej grupie, to była ona już dość liczna i
    najaktywniejszymi jej uczestnikami byli wtedy Dariusz Zmokły i Marcin
    Paprzycki. Oni pewnie też wchodzili już na aktywną grupę, więc nie
    ściemniaj, bo to nie Gazeta Wyborcza. Tu liczą się fakty.

    Co do Kowalskiego, to niestety masz rację...

    Date: Wed, 5 Feb 1997 10:40:08 -0600
    Sender: "THE POLISH COMPUTER SOCIETY (PTI) DISCUSSION LIST PTI-L"
    <P...@P...EDU.PL>
    From: Marcin Paprzycki <P...@U...EDU>
    Subject: Call for Papers -- Plovdiv -- August 1997
    To: Multiple recipients of list PTI-L <P...@P...EDU.PL>

    Date: Fri, 2 Jan 1998 19:54:12 +0100
    Sender: Lista milosnikow inwestowania na gieldach papierow wartosciowych
    WGPW <W...@P...EDU.PL>
    From: Jerzy Olszewski <j...@I...COM.PL>
    Subject: propozycja Re: Portfel listy WGPW na 12-97
    To: Multiple recipients of list WGPW <W...@P...EDU.PL>

    Date: Tue, 16 Jun 1998 03:10:59 +0200
    Sender: Lista milosnikow inwestowania na gieldach papierow wartosciowych
    WGPW <W...@P...EDU.PL>
    From: Pawel Rejczak <p...@F...ONET.PL>
    Subject: w MARCU jak w garncu..
    To: Multiple recipients of list WGPW <W...@P...EDU.PL>

    To: p...@n...gliwice.pl
    Date: Sat, 09 Jan 1999 05:14:28 +0000
    From: Christopher R Robak <c...@r...force9.co.uk>
    Sender: o...@n...gliwice.pl
    Subject: Re: Co zrobic z Uniwersalem

    To: p...@n...gliwice.pl
    Date: Wed, 3 Feb 1999 07:47:30 +0100
    From: "Piotr Kuczynski" <L...@a...net>
    Sender: o...@n...gliwice.pl
    Subject: Grajewo - jaka cena?

  • 32. Data: 2009-08-27 22:06:46
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    Jerzy Olszewski pisze:

> [...]
    > Paprzycki. Oni pewnie też wchodzili już na aktywną grupę, więc nie
    > ściemniaj, bo to nie Gazeta Wyborcza. Tu liczą się fakty.

    ERRATA - miałem na myśli Marcina Rolę, a nie Marcina Paprzyckiego ,
    choć ten ostatni też był na liście, ale był mniej aktywny w owym czasie.
    Obu Panów przepraszam za pomyłkę i pozdrawiam (o ile to czytają).

  • 33. Data: 2009-08-28 10:18:34
    Od: Desmond <M...@s...cz>

    Czasem czytają, aczkolwiek coraz bardziej sporadycznie niestety...
    Jerzy - również pozdrawiam zarówno Ciebie jak i pozostałych ze starej
    gwardii.

    Des

  • 34. Data: 2009-08-28 10:36:04
    Od: fatso <f...@n...com>

    Desmond wrote:
    > Czasem czytają, aczkolwiek coraz bardziej sporadycznie niestety...
    > Jerzy - również pozdrawiam zarówno Ciebie jak i pozostałych ze starej
    > gwardii.
    >
    > Des

    No to faktycznie, byli wiec ludzie przede mna, ktorzy mieli na sercu
    dyskusje gieldowe.
    Mea culpa-jesli sie pod nich podszywam
    Ale gdy ja sie pokazalem na grupie WGPW- a bylo to wkrotce potem gdy
    zrzucilem
    zone No 2 ze schodow- to ta grupa byla martwa. Jak ten alfons mariolki w
    mych zamiarach,
    ktorego wtedy postanowilem zabic.
    Moj dobry Panie Boze, ile to lat juz minelo, pewnie bym wlasnie
    wychodzil z wiezienia
    za dobre sprawowanie. Ja wcale nie zartuje, kol. Olszewski. Jesli ta
    stara kurwa nasza grupe czytuje( a powinna)-
    to niech sama potwierdzi ze bron juz zaladowana czekala grzecznie
    ulozona na krzesle. Obok rosyjski tasak,
    nader toporny ale ciezki. Wytarty oliwa z moich wlasnych odciskow
    palcow, mial sie znalezc w reku denata.
    Tak mnie kiedys pouczyl pewien angielski milioner.

    No ale moj Aniol Stroz czuwal i teraz moge zdechnac spokojnie. Tylko ze
    srebra jeszcze nie sprzedane.

    a propos grupy- ja zdechlaka rozruszalem wraz z Expertem Wielkim.
    P.Kuczynski tez pisywal,
    kol. Maliszewski, Rejczak- wszyscy tu kiedys zaczynali nim poszli
    sprzedawac swoje rady za prawdziwe pieniadze.

    Ludzie- a czy pamietacie jak ja inforowalem na biezaco gdy sie walily
    wieze WTC w NYC?

    fatso

  • 35. Data: 2009-08-28 11:06:23
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    fatso pisze:

> [...]
    > sprzedawac swoje rady za prawdziwe pieniadze.
    >
    > Ludzie- a czy pamietacie jak ja inforowalem na biezaco gdy sie walily

    Już kiedyś Ci Fatso to wyjaśniałem. W tamtym czasie większość
    uczestników tej grupy przeniosła swoją aktywność na równoległą listę
    mailową. Odbyło się to demokratycznie , po głosowaniu i w skutek właśnie
    systematycznego obniżania jakości dyskusji na grupie poprzez
    pojawianie się tu ludzi przypadkowych (to znaczy nie zainteresowanych
    tematem grupy). Większość jednak czytała i pisała równolegle na oba fora.

    Przypomniane przez Ciebie wydarzenie z WTC obserwowałem na żywo w
    amerykańskiej telewizji z rosnącym zdumieniem. Dla mnie był to sygnał
    dla zaprzestania aktywnego udziału w grupie dyskusyjnej. Początkowo
    dlatego, że uważałem dalsze dyskusje w tej sytuacji za niestosowne, a
    potem z tego względu, że wobec takich wydarzeń wszystkie nasze
    popierdułki na tematy AT i AF wydawały mi się bez znaczenia. Nie
    udzielałem się z tego powodu przez kilka lat aż do jesieni 2007.

    Piotr Kuczyński był aktywny, jak większość, równolegle na obu forach ale
    z czasem z powodu swoich lewicowych sympatii przenosił się coraz
    bardziej na USEnet nie mogąc ścierpieć moich kąśliwości pod adresem
    komuszków, których swego czasu nie szczędziłem byłem na liście mailowej.
    Brakowało mu jednak argumentów by podjąć merytoryczną polemikę więc po
    prostu rejterował.
    Tym niemniej pisał bardzo ciekawie i rzeczowo i budził tym szacunek na
    obu forach.

  • 36. Data: 2009-08-28 11:55:01
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski"

    > Brakowało mu jednak argumentów by podjąć merytoryczną polemikę więc po
    > prostu rejterował.
    > Tym niemniej pisał bardzo ciekawie i rzeczowo...

    Nic dodać nic ująć, nawet komentować nie trzeba bo wszystko sam napisałeś..