eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPróba kupna w sklepie internetowym. › Próba kupna w sklepie internetowym.
  • Data: 2008-01-05 15:36:18
    Temat: Próba kupna w sklepie internetowym.
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam.

    Dziś rano przeglądając notebooki w Komputroniku, przypadkiem trafiłem na
    tego:
    http://www.komputronik.pl/Notebooki/IBM_Lenovo/seria
    _V200/Lenovo_V200_T7500_1024MB_160GB_VB_/pelny,id,47
    842/
    Dla nieklikających Lenovo V200 za 1699zł.
    Jako, że cena zdecydowanie niska, to postanowiłem zamówić 2szt. (drugi dla
    żony).
    Wybrałem płatność kartą i złożyłem zamówienie, otrzymując informację, że w
    poniedziałek skontaktuje się ze mną pracownik w celu dokonania zapłaty
    kartą (czyli tak jak do tej pory).
    Godzinę temu dostałem informację, że "Niestety tego zamówienia nie możemy
    zrealizować. Cena podana na stronie była błędna i wyniknęła z błędu
    operatora. Poniższe zamówienie zostało anulowane i skasowane z naszego
    systemu."

    Czy doszło do zawarcia umowy?
    Powinni mi sprzedać w cenie (wciąż jeszcze widocznej na ich stronie)?
    Jeśli tak, to i tak bez sądu by się nie obeszło?
    Dodam, że jak złożyłem zamówienie (około 10 rano), to w sklepie na
    Grochowskiej w Poznaniu jedna sztuka była na stanie. W tej chwili już ją
    zdjęto ze stanu. Przypadek?

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    www.maciejloret.neostrada.pl - linki dla właścicieli Alfa Romeo i Mazdy
    PMS+ PJ S+ p- M- W+ P+:++ X+ L++ B+(++) M- - Z++ T-(- -) W- CB

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1