eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProblemy z placeniem telefonemProblemy z placeniem telefonem
  • Data: 2020-07-12 12:23:22
    Temat: Problemy z placeniem telefonem
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Od jakiegoś czasu pokazały się problemy z płaceniem
    telefonem debetówką - głównie w MPK (biletomat w pojazdach),
    ale też inne miejsca i ta fala się rozszerza.

    Na złożoną reklamację słabo funkcjonującej obsługi
    przyszła taka odpowiedź jak poniżej.

    "...odmowa transakcji zbliżeniowych spowodowana problemem po stronie
    acquirera -agenta obsługującego dany punkt. Problem polega na tym, iż
    agent rozliczeniowy wysyła złą metodę uwierzytelnienia operacji.
    Transakcja zbliżeniowa przychodzi jako zweryfikowana w oparciu o PIN
    offline.
    Funkcja zbliżeniowa nie wspiera takiej metody ( MPIN)
    Bank we współpracy z agentami rozliczeniowymi pracuje nad rozwiązaniem
    problemu."

    Czy ktoś mógłby spróbować przełożyć to na zrozumiały język?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1