  • 21. Data: 2009-05-31 12:43:08
    Temat: Re: Problemy z przelewami -- kilka pytań ( wina mBanku? )
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@j...pl> napisał w wiadomości
    news:gvtod1$1oh$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Nie po to walczyłem z pracodawcą, żeby płacił mi kasę do ręki, żeby teraz
    > konto zakładać;) Z bankami rozstałem się po przygodzie z PKOBP
    >
    > Wyciąg z operacji konta wyglądał mniej więcej tak:
    >
    > godzina: 03:40:00 wypłata: 1800zł saldo: 0zł
    > godzina: 05:50:00 wpłata: 1800zł saldo: 1800zł+500zł wolnych środków

    dali ci 500zł i narzekasz?

  • 22. Data: 2009-05-31 12:43:27
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Tomaszek" news:gvtod1$1oh$1@nemesis.news.neostrada.pl

> [...]
    > teraz konto zakładać;) Z bankami rozstałem się po przygodzie z PKOBP
    > Co to było? Nie wierzę, że to jednostkowy przypadek i tylko PKOBP robi

    I jak rozumiem wychodzisz z założenia, że każdy bank będzie Cię dymał jak
    PKO BP?

  • 23. Data: 2009-05-31 12:54:27
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    Valdi.Pavlack pisze:
    > I jak rozumiem wychodzisz z założenia, że każdy bank będzie Cię dymał jak
    > PKO BP?

    Wychodzę z założenia, że skoro PKO to robi, to inni też - czemu by nie?
    A co ich powstrzyma i w imię czego inni mieliby być uczciwi?
    | TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
    | *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 24. Data: 2009-05-31 12:56:13
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    Valdi.Pavlack pisze:
    > No to nie lepiej założyć sobie jakieś darmowe konto (bez karty) i zlecać za
    > jego pośrednictwem przelewy. Przynajmniej masz pewność, że kasa nie będzie
    > szła dłużej niż te dwa dni.

    Po pierwsze: drożej, każdy bank liczy sobie za przelew i jest to więcej
    niż opłata 2.50 na poczcie
    Po drugie: prowadzenie konta nie jest nigdy darmowe. Nie rozumiem
    dlaczego mam płacić jakiejś firmie za trzymanie moich pieniędzy?

  • 25. Data: 2009-05-31 12:59:46
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Tomaszek" news:gvtv7n$9i2$2@nemesis.news.neostrada.pl

    > Wychodzę z założenia, że skoro PKO to robi, to inni też - czemu by nie?
    > A co ich powstrzyma i w imię czego inni mieliby być uczciwi?

    Twój wybór - chcesz się męczyć, latać z rachunkami do jakiś budek i tam je
    opłacać - wolna droga. :)

  • 26. Data: 2009-05-31 13:01:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@j...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > (
    > na poczcie nawet do 14 dni roboczych )

    dawno nieprawda

    Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,
    a odpowiedzi nie uwzględniają innego niż mój punktu widzenia.

  • 27. Data: 2009-05-31 13:01:41
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Tomaszek" news:gvtvb2$9i2$3@nemesis.news.neostrada.pl

    > Po pierwsze: drożej, każdy bank liczy sobie za przelew i jest to więcej
    > niż opłata 2.50 na poczcie

    Będę wulgarny - ale pier...isz. O przelewach przez net słyszałeś?

    > Po drugie: prowadzenie konta nie jest nigdy darmowe.

    Oooo to ciekawe.

    > Nie rozumiem dlaczego mam płacić jakiejś firmie za trzymanie moich
    pieniędzy?

    Czemu nie założysz sobie darmowego konta?

    PS.
    Jesteś z tych, z których nic i nikt nie przekona, że czarne jest czarne a
    białe jest białe :)

  • 28. Data: 2009-05-31 14:30:54
    Od: Piona <e...@w...pl>

    Tomaszek pisze:
    > Po pierwsze: drożej, każdy bank liczy sobie za przelew i jest to więcej
    > niż opłata 2.50 na poczcie

    Bzdura. Np w Lukas Banku e konto-darmowe przelewy.

    > Po drugie: prowadzenie konta nie jest nigdy darmowe. Nie rozumiem
    > dlaczego mam płacić jakiejś firmie za trzymanie moich pieniędzy?

    J/w konto za darmo. Bankomaty euronetu -wypłata j/w.

    Na pewno sa też inen banki,w ystarczy poszukać.
    piona

    --
    http://piona.fm.interia.pl
    ..>> moja strona <<..

  • 29. Data: 2009-05-31 21:01:59
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Tomaszek pisze:

> [...]
    > sobie wtedy smacznie spałem. Nie ma mowy, żeby ktoś wziął moją kartę
    >
    > Co to było? Nie wierzę, że to jednostkowy przypadek i tylko PKOBP robi

    Dales sobie zeskanowac karte.
    Zlozyles na policje zgloszenie przestepstwa i z tym zgloszeniem
    reklamacje w banku?

  • 30. Data: 2009-05-31 21:04:23
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Tomaszek pisze:

> [...]
    > Po drugie: prowadzenie konta nie jest nigdy darmowe. Nie rozumiem
    > dlaczego mam płacić jakiejś firmie za trzymanie moich pieniędzy?

    Zapoznaj sie z taryfami oplat i prowizji banku Nordea, mBanku,
    Eurobanku, Lukasbanku, Citibanku, BZWBK konto24pl i jeszcze kilka
    ciekawych by sei znalazlo.