  • Data: 2005-06-14 10:46:44
    Temat: Promocja w Inteligo, bank daje 50zł?
    Od: "shavie" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Widziałem taką reklamę na jakimś banerze www.
    Nie wierze, że ktoś za darmo rozdaje pieniądze, więc zapytam tutaj.
    O co chodzi w promocji Inteligo, że gdy założe konto i wpłace 500 zł,
    bank da mi 50 złotych?? Coś zbyt pięknie to brzmi, czyżby te pieniądze
    były potem nie do ruszenia przez jakiś czas?
    Przecież mogę otworzyć konto, poczekać aż będzie na nim 550zł, wypłacić
    je i zamknąć, jaki mieli by wtedy interes?