    From: Baobam <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Proszę o pomoc z wyborem konta osobistego
    Date: Wed, 30 Aug 2006 15:19:57 +0200

    Witajcie

    Mam duże kłopoty z wyborem konta osobistego dla siebie. Korzystałem już z
    serwisu Bankier.pl, gdzie jest zestawienie wielu kont osobistych, jednak
    nie znalazłem nic interesującego.
    Najbardziej odpowiada mi oferta Banku Millenium, Konto Osobiste, lub Konto
    Osobiste Premium, jednak to na czym chyba najbardziej mi zależy - wypłata
    gotówki w oddziale kosztuje aż 3 zł.
    Czy znacie może ofertę jakiś innych banków, które nie pobierają prowizji za
    wypłatę gotówki w oddziale lub ewentualnie prowadzenie konta kosztuje mniej
    niż 10 zł a wypłaty z bankomatów Euronetu są darmowe?
    Ważne jest również dla mnie koszt wystawienie potwierdzenia dokonania
    przelewu (czasem nie jest honorowany wydruk bez stempla - choć powinien
    być).

    Proszę uprzejmie o pomoc.
    --
    Pozdrawiam,