  • 11. Data: 2006-08-12 20:52:13
    Temat: Re: Prowizje w bankach vs. liczba klientów
    Od: "piotr'ek" <piotr'ek@zabijspamera.pl>

    > Jeżeli bowiem wysokość prowizji nie zależy od tego ile dany bank ma
    > klientów
    > to co może skłonić większość instytucji do prowadzenia rachunków itp. w
    > takich cenach jak ma to miejsce np. w Irlandii czy UK?

    Zostaliśmy wyrżnięci przez żydów bez mydła... najpierw darmowe czeki,
    darmowe przelewy, darmowe karty... a potem luuuu... 1 zł * 1 mln klientów =
    1 mln zł = 30 tys zł pensji dla prezesa z dziwnym nazwiskiem!

    *

  • 12. Data: 2006-08-13 00:20:00
    Od: "Michal Gwiazdowski" <mihiber@SKASUJ_TOwp.pl>

    "piotr'ek" <piotr'ek@zabijspamera.pl> wrote in message

    > Zostaliśmy wyrżnięci przez żydów bez mydła... najpierw darmowe czeki,
    > darmowe przelewy, darmowe karty... a potem luuuu... 1 zł * 1 mln klientów
    > = 1 mln zł = 30 tys zł pensji dla prezesa z dziwnym nazwiskiem!

    A lustro? Sprawdzałeś czy nikt Cię zza niego nie obserwuje?
    :::mg:::

  • 13. Data: 2006-08-13 05:52:37
    Od: Jacek Swiesciak <n...@s...invalid>

    Dnia Sat, 12 Aug 2006 21:48:40 +0200, $$Szalony_Kapelusznik$$ napisał(a):

    > A jak sie siegnie dalej pamiecia to ten pakiecik byl za 10 PLN, wiec chyba
    > Andrzej ma racje...

    A jak się sięgnie jeszcze dalej, dostrzega się, że podstawowy rachunek Plus
    Konto był i jest bezpłatny.

    --
    Jacek

  • 14. Data: 2006-08-13 07:39:07
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "Jacek Swiesciak" <n...@s...invalid> napisał w wiadomości

    > A jak się sięgnie jeszcze dalej, dostrzega się, że podstawowy rachunek
    > Plus
    > Konto był i jest bezpłatny.

    Hmmm...

    (1) trudno Plus Konto nazwac rachuniem podstawowym

    (2) jezeli juz szukamy rachunkow podstawowych to raczej e-direct

    (3) Plus Konto jest w chwili obecnej platny 36 PLN w skali roku :)

    MAd Hat
    ter

  • 15. Data: 2006-08-13 07:40:57
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "piotr'ek" <piotr'ek@zabijspamera.pl> napisał w wiadomości

    > Zostaliśmy wyrżnięci przez żydów bez mydła... najpierw darmowe czeki,
    > darmowe przelewy, darmowe karty... a potem luuuu... 1 zł * 1 mln klientów
    > = 1 mln zł = 30 tys zł pensji dla prezesa z dziwnym nazwiskiem!

    Prezes banku za 30 tys pensji ? Bez sensu....

    Obawiam sie, ze nawet za 300 tys ciezko znalezc, chyba ze jakies male
    banczusie :)

    MAd Hat
    ter

  • 16. Data: 2006-08-13 08:11:29
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    $$Szalony_Kapelusznik$$ wrote:

    > (3) Plus Konto jest w chwili obecnej platny 36 PLN w skali roku :)

    Token jest płatny (zawsze był), konto nie.

  • 17. Data: 2006-08-13 08:15:21
    Od: "piotr'ek" <piotr'ek@zabijspamera.pl>

    > Obawiam sie, ze nawet za 300 tys ciezko znalezc, chyba ze jakies male
    > banczusie :)

    Sorki... zero mi gdzieś zwiało. Oczywiście 300 tys/m-c.

    *

  • 18. Data: 2006-08-13 08:15:49
    Od: "piotr'ek" <piotr'ek@zabijspamera.pl>

    > A lustro? Sprawdzałeś czy nikt Cię zza niego nie obserwuje?

    ??? Ślepiec czy jak?

    *

  • 19. Data: 2006-08-13 11:13:40
    Od: Jacek Swiesciak <n...@s...invalid>

    Dnia Sun, 13 Aug 2006 09:39:07 +0200, $$Szalony_Kapelusznik$$ napisał(a):

    > (1) trudno Plus Konto nazwac rachuniem podstawowym

    Rachuniem to można nazwać, gdy się ma malusio pieniążków :>
    Plus Konto jest w ofercie VWBd od samego początku, e-direct wprowadzono
    dużo później.

    > (2) jezeli juz szukamy rachunkow podstawowych to raczej e-direct

    Gdyż? Są ludzie nie korzystający z bankomatów.

    > (3) Plus Konto jest w chwili obecnej platny 36 PLN w skali roku :)

    Powiedz to mojej żonie. Nie jest nigdzie napisane, że musisz mieć token i
    obsługę przez Internet.

    --
    Jacek

  • 20. Data: 2006-08-13 13:34:58
    Od: "Johan Petrus" <n...@u...pl>

    "Jarek Andrzejewski" news:67qrd2hvp479mhuicggir7rdjd9nfc1jnr@4ax.com

    > Tanie nie są, ale nie przesadzajmy z tą "nieosiągalnością".

    No wiesz szeryfie jeżeli ktoś zarabia niecałe 600 zł na rękę to każda kwota
    jest dla niego bardzo istotna, nie wspominając już o prowizjach za kartę czy
    prowadzenie konta w banku, które średnio wynoszą ok. 10 zł.