  • 11. Data: 2008-12-02 22:32:53
    Temat: Re: Przeniesienie KK
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    Olgierd pisze:

    > Ciekawe czy podpiszą ze mną umowę ;-)

    Dolacz do wniosku o karte wydruk ze swojego bloga - dostaniesz od razu
    dwie :) zreszta mysle ze twoje nazwisko bedzie im znane - i akurat w
    twoim przypadku beda uwazac.

  • 12. Data: 2008-12-03 22:24:48
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 2 Gru, 08:56, Olgierd <n...@r...org> wrote:

    > Ciekawe czy podpiszą ze mną umowę ;-)
    >
    > --
    > pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    > Lege Artishttp://olgierd.bblog.pl
    > dobry fotograf we Wrocławiuhttp://zaklad.foto-krzyki.pl

    Byłem dziś w oddziale Allianz Banku przy ulicy Rodzin Hiszpańskich.
    Mają 3 rodzaje konta - Na start, Optimum i jeszcze jakieś konto
    premium za 40 czy 50 PLN miesięcznie. Na starcie konto kosztuje 0 PLN,
    przelewy 0,50 PLN. Karta niespersonalizowana bezpłatnie,
    spersonalizowana 15 PLN miesięcznie. Do tego konta można założyć konto
    oszczędzające AKOS na 5,5% (dowolna ilość wypłat na konto podstawowe.
    AKOS plus to konto wyżej oprocentowane bo aż 7,10%, ale powyżej 10 000
    PLN. Jeden przelew w miesiącu bezpłatny.
    Konto optimum kosztuje 8 PLN. Różni się tyle, że karta
    spersonalizowana jest bezpłatnie. AKOS plus oprocentowany od 1 PLN.

    Karta kredytowa rzeczywiście ma 9,9% ale tylko do końca czerwca, potem
    17,9%.
    Procedura przenosinowa na uproszczonych zasadach niby. W
    rzeczywistości trzeba papiór z zakładu pracy - zarobki za 6 miesięcy,
    do tego 3 ostatnie wyciągi z karty potwierdzone przez oddział banku.
    Nawet papierowe wyciągi trzeba potwierdzać. Karta jedna w ofercie.
    Koszt karty w kolejnych latach 25 PLN. Jak na firmę ubezpieczeniową to
    pakiety ubezpieczeń dramatycznie słabe.

  • 13. Data: 2008-12-04 07:51:03
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 03 Dec 2008 14:24:48 -0800, k...@g...pl
    napisał(a):

> [...]
    > trzeba papiór z zakładu pracy - zarobki za 6 miesięcy, do tego 3
    > ostatnie wyciągi z karty potwierdzone przez oddział banku. Nawet

    No to żal jednak się zastanawiać.
    BTW nie wiedziałem, że już wystartowali.