  • 21. Data: 2010-02-28 15:25:05
    Temat: Re: Przy sobocie po robocie: wspomnienia zielonego mundurka
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Paradoksalne to. Drogi Fatso popierasz bezposrednich spadkobierców, tych
    > którzy jakies 20 lat temu wtracili cie do pierdla.

    No może 30 lat temu, pardon ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 22. Data: 2010-02-28 16:26:14
    Od: fatso <f...@n...com>

    Endriu wrote:

    > No może 30 lat temu, pardon ....

    Ja, Endriu, dowiedzialem sie o sobie w ostatnich kilku latach wiecej,
    niz w przeciagu
    poprzednich lat 60-ciu:

    * Nie jestem jednym z was ale waszym bratem bo moja ojczyzna to Wielkie
    Xiestwo
    Litewskie, na dzisiejsze Bialorus. Mam dowody w reku, ze moj dom to
    Kutovnitsa nad Prypecia,a wczesniej
    Ziemia Smolenska.

    * za goscine w Pomrocznej po rewolucji bolszewickiej 1917r zaplacilismy
    potem zolnierza
    w wojnie bolszewickiej 1919-20 i w Powstaniu W-skim. Krew tez oddalismy
    w Katyniu
    (mjr lek Tadeusz Daszkiewicz, moj wuj)

    * mam polskie obywatelstwo w reku ale wlasnie wjechalem do Pomrocznej
    jako poddany mojej Krolowej,
    ktorej 35 lat temu sprzedalem moj Klejnot. Polskiego paszportu juz
    pewnie nie bede odnawial, poczekam
    az Lukaszenka zdechnie i Bialorus przylaczy sie spowrotem do Korony.
    Mysmy nigdy nie zerwali Unii Lubelskiej.
    Przeciwnie, 3-trzech braci Robakow walczylo w Cudzie nad Wisla w 1919 a
    wczesniej jeszcze ,w Powstaniu Styczniowym
    Bialorus tez byla z Korona razem.

    3m sie

    fatso

  • 23. Data: 2010-02-28 19:25:01
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > pewnie nie bede odnawial, poczekam
    > az Lukaszenka zdechnie i Bialorus przylaczy sie spowrotem do Korony.

    To raczej korona przylaczy sie do Bialorusi ... po tym jak wczesniej
    zbankrutuje.

    http://tiny.pl/hgq5m
    "[...] Nie znajdziecie tam opisów wielkiego postepu gospodarczego, jakiego
    dokonala Bialorus startujaca z duzo gorszej pozycji, niz Polska, a dzis
    eksportujaca wyroby swego przemyslu maszynowego i ciezkiego do USA.

    Nie dowiecie sie z nich, iz Wasz kraj praktycznie nie ma dlugów, podczas gdy
    dlugi Polski jest juz trudno zliczyc, lecz zawieraja sie w liczbie gdzies
    okolo 300 miliardów dolarów. [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 24. Data: 2010-02-28 19:43:24
    Od: fatso <f...@n...com>

    Justyna Kowalczyk, superkobieta Olimpiady Zimowej w Vancouver.
    Kto ja wprowadzil na szczyty Olimpu?
    Alexander Wieretielny, rodem z Hrubieszowa Bialorus, trener, Obywatel
    Wielkiego Xiestwa Litewskiego(nie mylic z szaulisami czasowo w Wilnie).

    Unia Lubelska wiecznie zywa!
    Litwa+ Korona powstana kiedys razem, jak Poenix z popiolow, amen

    fatso

  • 25. Data: 2010-02-28 20:03:05
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Unia Lubelska wiecznie zywa!
    > Litwa+ Korona powstana kiedys razem, jak Poenix z popiolow, amen

    Vivat Fatso Gromkopierdiejew rex !! Vivat! vivat!

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 26. Data: 2010-02-28 20:06:51
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    fatso <f...@n...com> napisał(a):

    > Litwa+ Korona powstana kiedys razem, jak Poenix z popiolow, amen
    >
    > fatso

    Widzę, że masz już kompletny plan. Właśnie będziemy wybierać króla
    elekcyjnego Rzeczpospolitej Obojga Narodów - Radosława Wysokiego Wielkiego.

    pozdrawiam

    kc

  • 27. Data: 2010-02-28 20:21:09
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Widzę, że masz już kompletny plan. Właśnie będziemy wybierać króla
    > elekcyjnego Rzeczpospolitej Obojga Narodów - Radosława Wysokiego
    > Wielkiego.

    Majchry potężnych szermierzy

    " [...] Z tych przekomarzań wyłania się obraz saskiej recydywy, kiedy to
    obce dwory wysuwały w Polsce kandydatów na królów. Teraz "dwory" wolą
    trzymać się w dyskretnym cieniu, bo od takich spraw mają przecież swoje
    razwiedki, dla których tubylcze wybory prezydenckie w Polsce to po prostu
    mały pikuś. Zatem, nieco oczywiście upraszczając, ale tylko "nieco", można
    powiedzieć, że tegoroczne wybory prezydenckie rozegrają się u nas między BND
    i CIA. [...]".

    Radosław zdaje się być kandydatem CIA - natomiast Bronek Komorowski zdaje
    się pochodzić od Anieli.

    Majchry potężnych szermierzy

    "[...] Nie sądzę, żeby musiała premiera Tuska długo do tego "namawiać",
    zwłaszcza gdyby Jerzy Szmajdziński okazał się mało kumaty i z wyścigu
    prezydenckiego się nie wycofał. Wygląda zatem na to, że za odkryciem
    dokonanym przez Helsińską Fundację Praw Człowieka mogła dyskretnie stać
    Nasza Złota Pani Aniela, oczyszczając z ten sposób przedpole dla swojego
    faworyta.
    Tym faworytem wydaje się marszałek Bronisław Komorowski, bo kiedy tylko
    rozległy się wieści o odkryciu dokonanym przez Helsińska Fundację, odezwały
    się nożyce nie tylko w osobie posła Palikota, nie tylko w osobie minister
    Pitery, nie tylko w osobie byłego prezydenta naszego państwa Lecha Wałęsy -
    ale przede wszystkim - w osobie Władysława Bartoszewskiego, który jak coś
    powie, to tak, jakby powiedziała to sama Nasza Złota - a wszyscy
    jednogłośnie odradzali ministru Sikorskiemu kandydowanie w tegorocznych
    wyborach. [...]".

    Kto wygra ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 28. Data: 2010-02-28 20:21:20
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    > Widzę, że masz już kompletny plan. Właśnie będziemy wybierać króla
    > elekcyjnego Rzeczpospolitej Obojga Narodów - Radosława Wysokiego Wielkiego.
    >
    > pozdrawiam
    >
    > kc

    wielki emigracyjny patriota się odezwał...

  • 29. Data: 2010-02-28 20:41:59
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    > Kto wygra ?.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Endriu
    > http://drendriu.ovh.org/

    Endriu, zamiast tylko demaskowac to coś doradź...tu BND, CIA, a tam Mossad...
    gdzie nie spojrzysz tam spisek i zdrada... a Olechowski to już strach pomyślec
    przez kogo jest nakręcany... napisz do pana M. i zapytaj który to jest ten
    dobry...

  • 30. Data: 2010-03-01 02:18:32
    Od: fatso <f...@n...com>

    viper wrote:

    > wielki emigracyjny patriota się odezwał...

    Patriota bom ja nie z soli ani z roli ale z tego co mnie boli.
    tu zobaczyc prosze, na Google Earth: Kustovnitsa & Mikhalki, Slavnieft
    Mozyr Refinery
    Lukaszka na moich morgach prawem kaduka sie pobudowal, potezna
    rafinerias ropy naftowej
    jak w Plocku, podbiera rope z rurociagu Przyjazn kacapom i ja tam
    przerabia. Najgorzej, ze mnie
    nic nie placi. Swinlja!

    fatso