  • 1. Data: 2005-12-27 16:35:15
    Temat: Pytanie !!!
    Od: chudy1 <j...@p...onet.pl>

    Czym powinien charakteryzować się BANK, żeby według Was można go nazwać
    "BANKIEM Z LUDZKĄ TWARZĄ"
    Jarek

  • 2. Data: 2005-12-27 16:47:06
    Temat: Re: Pytanie !!!
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    chudy1 napisał(a):
    > Czym powinien charakteryzować się BANK, żeby według Was można go nazwać
    > "BANKIEM Z LUDZKĄ TWARZĄ"

    Elastycznoscia. Imo najwazniejsza cecha kazdego banku. Jesli jej nie ma
    to z takim bankiem nalezy sie pozegnac.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-12-27 16:51:56
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 27 Dec 2005 17:35:15 +0100,
    osoba podpisana: chudy1 <j...@p...onet.pl>
    napisała:
    > Czym powinien charakteryzować się BANK, żeby według Was można go nazwać
    > "BANKIEM Z LUDZKĄ TWARZĄ"

    Miec jasna polityke informacyjna. Kiedyś taki był mBank. Ale już nie
    jest :-(

    KJ

    God is real, unless declared integer.

  • 4. Data: 2005-12-29 00:25:48
    Od: "RW" <r...@p...onet.pl>

    > Elastycznoscia. Imo najwazniejsza cecha kazdego banku. Jesli jej nie ma to
    > z takim bankiem nalezy sie pozegnac.

    No właśnie, i tu miło mnie zaskoczył Kredyt Bank. Staram sie o kredyt, mają
    taką nisko oprocentowaną
    pożyczkę hipoteczną...ale ja się uparłem;)...aby ją dostac ale bez
    zabezpieczenia hipoteką...no i zgodzili się:)
    Co prawda kredyt wiązany;) 80 % na zasadzie tej hipotecznej, a 20 % na
    zasadzie pożyczki świątecznej...
    ale jak widac, da się negocjowac. No i napewno miała tu wpływ kwota
    pożyczki..tylko 12000 zł.

    pozdrawiam

    Wiesiek