  • 1. Data: 2005-12-27 17:20:54
    Temat: tzw promocje w bph
    Od: ...@...c

    Odrobine przesadzili z tymi promocjami w bph. Pisze sobie "nawet 9,9% "
    pożyczka no to wiadomo że sciema ale przypadkiem wykonałem tel. na
    infolinie gdzie uzyskałem liczbę zbliżoną do 25%. Na pytanie skąd te 9,9%
    odpowiedz: "mają na to wpływ różne warunki np telefon to 2% czy konto to
    1%" - no ok. ale to dalej jest ponad 20%. Niestety pomimo długiej rozmowy
    nie udało mi się dojść do 17%. Wiec może ktoś sie orientuje dla kogo jest
    te cyt "9,9%" ? Proszę sie nie sugerować TOiP bo na infolini w ogóle jakieś
    inne wariany mają :D

    --
    pozdrawiam,

  • 2. Data: 2005-12-27 19:37:20
    Temat: Re: tzw promocje w bph
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > nie udało mi się dojść do 17%. Wiec może ktoś sie orientuje dla kogo jest
    > te cyt "9,9%" ? Proszę sie nie sugerować TOiP bo na infolini w ogóle
    > jakieś
    > inne wariany mają :D

    Dla stałych klientów - posiadajacych konto min. 2 lata a kwota pożyczki
    8000zł
    Btw. oprocentowania w w zadnym TOiP nie znajdziesz.
    A w szczególności w przypadku promocji.

    Darek

  • 3. Data: 2005-12-28 13:02:09
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    Darek wrote:

    > Dla stałych klientów - posiadajacych konto min. 2 lata a kwota
    > pożyczki 8000zł
    > Btw. oprocentowania w w zadnym TOiP nie znajdziesz.
    > A w szczególności w przypadku promocji.

    A to CALE koszty? Wliczyli również manipulacyjne, jakies prowizje, itp?
    Po co mam płacić za limit zadłużenia 2x więcej skoro mógłbym wziąć tę
    pożyczkę - o ile to 9,9 % całkowitych kosztów, i spłacić debet :) Coś mi
    się nie wydaje.

    Leszek

  • 4. Data: 2005-12-28 17:17:23
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

> [...]
    > Po co mam płacić za limit zadłużenia 2x więcej skoro mógłbym wziąć tę
    > pożyczkę - o ile to 9,9 % całkowitych kosztów, i spłacić debet :) Coś mi

    Dolicz prowizję 2,5%
    Idź lub zadzwoń do oddziału to Ci wylicza

    Darek

  • 5. Data: 2005-12-28 23:57:26
    Od: ...@...c

    Dnia Wed, 28 Dec 2005 18:17:23 +0100, Darek napisał(a):

    > Dolicz prowizję 2,5%
    > Idź lub zadzwoń do oddziału to Ci wylicza

    lepiej nie idz bo sie zdenerwujesz :D

    --
    pozdrawiam,

  • 6. Data: 2005-12-29 14:10:20
    Od: " zbooY" <z...@g...pl>

    ...@...c napisał(a):

> [...]
    > nie udało mi się dojść do 17%. Wiec może ktoś sie orientuje dla kogo jest

    ale jak wogole mozna w to wierzyc?
    srednio drogie kredyty hipoteczne sa po 8% w PLN a sa i drozsze...

    wiec jak moze byc kredyt gotowkowy, zabezpieczony tylko historią na rachunku
    byc chocby zblizony do ceny kredytu hipotecznego? ja, jakbym mial wolne srodki
    w BPH, to od razu bym wycofal kase stamtad, sądząc, że za duzo ryzykuja w moim
    imieniu

    to co jest akutalnie na "debetach" czyli 10-12% do jest dolna granica takiego
    kredytu, reszta po prostu ukryta jest w jakis dodatkowych oplatach i tyle

    moze promocyjnie jakiemus staremu dobremu klientowi to dadza, ale tez nie
    wiecej niz 5000 i to na relatywnie krotko

    pzdr

    zbooY

  • 7. Data: 2005-12-29 18:09:32
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > ale jak wogole mozna w to wierzyc?
    > srednio drogie kredyty hipoteczne sa po 8% w PLN a sa i drozsze...

    Czy ta aby na pewno znasz oprocentowanie kredytu hipotecznego. WIBOR6M + 1
    dla niektórych to już jest za drogo. A takie warunki można łatwo dostac.

    Darek

  • 8. Data: 2005-12-29 18:16:52
    Od: " zbooY" <z...@g...pl>

    Darek <00darek@no_spam.poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Czy ta aby na pewno znasz oprocentowanie kredytu hipotecznego. WIBOR6M + 1
    > dla niektórych to już jest za drogo. A takie warunki można łatwo dostac.

    to, ze mozna dostac to jest ok, ale zwaz na tych co maja juz kredyty a nie
    tych co biorą... przeciez co tydzien nie bedziesz skakal z promocji na promocję ;)

    poza tym pisalem, że srednio drogie, bo są i drozsze! ale są i zdecydowanie tansze

    chodzi o relacje kosztu kredytu gotowkowego do hipotecznego i 9.9% jest
    praktycznie nierealne dla średniaków :)

    pzdr

  • 9. Data: 2005-12-29 20:00:45
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > chodzi o relacje kosztu kredytu gotowkowego do hipotecznego i 9.9% jest
    > praktycznie nierealne dla średniaków :)

    Ale w promocji BPH oprocentowanie jest 9,9 a prowizja 2,5. Kredyt bez
    zabezpieczeń.
    Ale kredyt na tych warunkach może uzyskać klient mający konto 2 lata a kwota
    pożyczki >= 8000zł
    Jak nie wierzysz to dzwoń do jakiegokolwiek oddziału.
    Zresztą pisałem o tym wczesniej

    Darek