    From: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: QuickHelp
    Date: Tue, 10 Feb 2004 13:06:31 +0100

    Użytkownik "Michał Witkowski" <m...@N...pl> napisał w
    wiadomości news:c08pgo$k03$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Areq" <a...@u...o2.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Tak, moglbys wyplacac z niego bez prowizji. Spytaj sie czy maja w oddziale
    > terminal POS, jesli tak, to bedziesz mogl wyplacac w nim na karte tez bez
    > prowizji.

    Zaraz, zaraz...
    W oddziale PKO BP mozesz wyplacic TYLKO przy uzyciu karty Inteligo. Sprawdz,
    czy maja nalepke Visa na drzwiach, albo sie zapytaj czy wyplaca przy pomocy
    karty Visa Electron
    Nie ma wyplaty "na dowod" tak jak z normalnego konta w PKO BP.
    Zatem jesli nie maja terminala POS to i tak ci oddzial PKO BP nie pomoze -
    bedziesz musial biec do bankomatu, a jak juz ustalilismy w Wolinie tylko ten
    bank spoldzielczy ma bankomat (Zamkowa 3...;-))

    --
    Pozdrowienia
    ---