  • 11. Data: 2002-12-19 21:17:58
    Temat: Re: Raport Bankier.pl o Kartach
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > to proste jest :-) - lepszy to taki, który zdobędzie istotny udział w
    > rynku - np. porównywalny z Citi.

    Mam dac przyklad? Z "muchologii"? Albo z oprogramowania?
    :-)

    M.

  • 12. Data: 2002-12-20 08:22:08
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> napisał w wiadomości
    > A tak powazniej - PBK BPH (albo odwrotnie) wydawal(o) specjalna karte do Makro.
    Stad przy kazdej kasie terminal
    > Polcardu (nie zauwazyles?).

    A czy ja nie chodzę do makro??? Czy ja nie napisałem , że zwykłymi???
    BPH makro to jest ta jedyna specjalna.
    A że w nazwie mają "cash" - to nie znaczy, że nie przyjmują bezgotówkowo.
    Sam płaciłem już czekiem, bo forsy zabrakło, wielu płaci przelewem.

  • 13. Data: 2002-12-20 09:05:35
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    > Nie oszukujmy się, ale wielu świadomych posiadaczy KK nigdy nie korzysta z
    kredytu - zawsze zmieści się GP.:-)

    Większość klientów BZWBK spłaca odsetki od kredytu na KK :-)))

    K. Kowalski

  • 14. Data: 2002-12-20 09:06:33
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl> wrote in message
    > to proste jest :-) - lepszy to taki, który zdobędzie istotny udział w
    > rynku - np. porównywalny z Citi.

    A mi się wydawało, że lepszy to taki, który przyniesie większe zyski
    akcjonariuszom :-)))

    K. Kowalski

  • 15. Data: 2002-12-20 09:09:34
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    napisał w wiadomości news:atstg1$81i$1@news.onet.pl...
    > http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?articl
    e_id=576666 - moj
    > raport w Bankier.pl - zapraszam!
    >
    > :)
    >
    > P.S. Ciekaw oczywiscie jestem opinii!

    Dlaczego nie mozna powiekszyc zdjecia?
    ;-))

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 16. Data: 2002-12-20 09:27:58
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "janko" napisał:

    > musi byc dobre dla mnie.
    >
    > to proste jest :-) - lepszy to taki, który zdobędzie istotny udział w
    > rynku - np. porównywalny z Citi.

    To znaczy, ze dajmy na to BMW jest gorsze od FIATA, bo ma mniejszy udzial w rynku ?
    ;-))))
    I takim niewinnym stwierdzieniem -pewnie nieswiadomie- polepszyles humor wlascicielom
    fiacikow (takze maluchow, bo tez maja wiekszy udzial w rynku niz np. mercedes)
    ;-))))))

    --
    Pozdrawiam,
    Witek /zawiedziony -myslalem ze DC, to dobra karta, a sie okazuje ze to zwykly szajs

  • 17. Data: 2002-12-20 10:12:25
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Dlaczego nie mozna powiekszyc zdjecia?
    > ;-))

    Mojego??? :)
    www.amra.pl - tam sobie znajdziesz cala kolekcje :)
    Fakt jest faktem, ze znajomi mnie na tym zdjeciu nie poznaja :D To
    bylo zdjecie do dyplomu...

  • 18. Data: 2002-12-20 11:17:57
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    > Dlaczego nie mozna powiekszyc zdjecia?
    > ;-))

    To dla naszego bezpieczeństwa ;-P

    K. Kowalski

    PS. Sorry Michał ;-)

  • 19. Data: 2002-12-20 12:26:45
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > PS. Sorry Michał ;-)

    Eee :)
    Dowcip byl niezly - sam sie zdrowo usmialem :D

  • 20. Data: 2002-12-20 12:57:34
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    napisał w wiadomości news:atstg1$81i$1@news.onet.pl...
    > http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?articl
    e_id=576666 - moj
    > raport w Bankier.pl - zapraszam!

    > P.S. Ciekaw oczywiscie jestem opinii!

    Niezle.
    Chyba jednak za bardzo uwierzyles w swa teze, ze banki nie wydaja/za malo
    wydaja KK.
    IMO one tez juz zauwazyly luke.
    Przegapiles IMO kontrofensywe BPH PBK - kilka kart (VC i MC do wyboru), duzo
    lepsze oprocentowanie kredytu w karcie niz u konkurencji.
    A jesli PKO BP wymieni swoje chargowki na KK to wzrost juz w przyszlym roku
    moze byc skokowy.

    --
    Pozdrowienia
    ---