  • 1. Data: 2007-08-31 12:34:50
    Temat: Fundusze inwestycyjne - które polecacie?
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    Witam

    Mam jakiś FI zrównoważony w Pekao SA,

    Teraz chciałbym w innym trochę kasy złożyć.

    Podobno Arka jest OK. Czy rzeczywiście?

    Co jeszcze polecacie?

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 2. Data: 2007-08-31 20:16:21
    Temat: Re: Fundusze inwestycyjne - które polecacie?
    Od: Morph <m...@g...com>

    On 31 Sie, 14:34, "Agent 0700" <k...@w...pl> wrote:
    > Witam
    >
    > Mam jakiś FI zrównoważony w Pekao SA,
    >
    > Teraz chciałbym w innym trochę kasy złożyć.
    >
    > Podobno Arka jest OK. Czy rzeczywiście?
    >
    > Co jeszcze polecacie?

    Wiesz, zadales bardzo nieprecyzyjne pytanie. Nie okresliles sklonnosci
    do ryzyka i czasu na jaki chcesz ulokowac pieniazki.

    Pozdrawiam
    Michal
    investuj.pl

  • 3. Data: 2007-09-01 08:48:46
    Od: "lwh" <...@v...pl>

    Użytkownik "Agent 0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    Zanim wydasz choć zlotówkę, zastanow się czy zaakceptujesz stratę 90%
    włozonego kapitału.
    Ile strat zaakceptujesz? Giełda to nie jest maszynka do robienia pieniędzy.
    To rodzaj kasyna.

    poczytaj:
    http://www.mbank.com.pl/inwestycje/fundusze/abc/ryzy
    ko.html
    http://www.mbank.com.pl/inwestycje/fundusze/tabful.h
    tml
    > Co jeszcze polecacie?

    Zobacz:
    http://www.mbank.com.pl/inwestycje/fundusze/fi.html?
    WABO

  • 4. Data: 2007-09-01 19:02:43
    Od: Marek Ciesielski <c...@p...org>

    On Sat, 1 Sep 2007 10:48:46 +0200, "lwh" <...@v...pl> wrote:

> [...]
    >włozonego kapitału.
    >Ile strat zaakceptujesz? Giełda to nie jest maszynka do robienia pieniędzy.

    Giełda odzwierciedla stan gospodarki - nie jest żadnym kasynem...
    Kasynem (czyli tam gdzie gracze praktycznie zawsze przegrywają) są
    kolejne socjalistyczne rządy :)
    --
    Marek Ciesielski

    \ | ___|
    |\/ | | marekc(at)klub.chip.pl; PLD Team