  • 1. Data: 2007-08-31 12:49:08
    Temat: emax+ na 4,5%
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    No no liczylem na kolejne 0,2% conajwyzej
    Ale kredyty tez ostro

  • 2. Data: 2007-08-31 13:00:07
    Temat: Re: emax+ na 4,5%
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Poszaleli ... na zapas :)

  • 3. Data: 2007-08-31 15:25:39
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > No no liczylem na kolejne 0,2% conajwyzej
    > Ale kredyty tez ostro

    A ja myslalem ze beda chcieli powalczyc z tym gosciem z Polbanku ktory wzywa
    wszystkich do walki

  • 4. Data: 2007-08-31 17:30:37
    Od: "waldek" <j...@p...onet.pl>

    > A ja myslalem ze beda chcieli powalczyc z tym gosciem z Polbanku ktory
    > wzywa
    > wszystkich do walki

    Witam!
    Niech powalczą jeszcze zlikwidowaniem opłat za przelewy i zwiększeniem
    oprocentowania na emax+ do ponad 5%. Wtedy przelicytują polbank.

    Gdy przeniosłem swoje oszczędności do polbanku, to zaraz napisali maila,
    abym przemyślał decyzję. Nie żałuję, choć przyznaję, że dostęp przez
    internet do Polbanku ma wiele braków.

    Pozdrowienia

    Waldi

  • 5. Data: 2007-09-01 11:12:02
    Od: d_v_d <d...@g...com>

    On 31 Sie, 19:30, "waldek" <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Gdy przenios em swoje oszcz dno ci do polbanku, to zaraz napisali maila,
    > abym przemy la decyzj . Nie a uj , cho przyznaj , e dost p przez
    > internet do Polbanku ma wiele braków.

    Z bezpiecze stwa systemu internetowego (w asciwie bezpiecze stwa w
    Polbanku nie ma) jeste zadowolony?

  • 6. Data: 2007-09-01 11:44:21
    Od: "waldek" <j...@p...onet.pl>

    >Z bezpiecze stwa systemu internetowego (w asciwie bezpiecze stwa w
    >Polbanku nie ma) jeste zadowolony?

    Mam pytanie do znawców:. Czy transakcje Polbanku zabezpieczone indywidualnym
    certyfikatem cyfrowym sa bezpieczne?

    Pozdrawiam
    Waldi