  • Data: 2008-07-17 22:02:49
    Temat: Re: 10 zł z bankomatu
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

    In news:g5oc14$902$1@nemesis.news.neostrada.pl, *koment* wrote:

    > A po co wypłacać 10zł? przy obecnym wzroście cen w tuskolandzie to na
    > 2 piwa wystarczy :)
    > Przy okazji - wszyscy którzy sie dziwią dlaczego bankomaty nie wydają
    > 10zł - to chyba nigdy nie widzieli paczki dziesiątek (100sztuk) -
    > najgorzej wymiętolone banknoty w obiegu - liczenie tego to masakra,
    > zwłaszcza że banki wrzucają do kaset nie tylko banknoty wprost
    > przywiezione z NBP. Od strony technicznej -nie dziwie sie bankom :)
    >
    > PS: dla niektórych to bankomat powinien jeszcze sypać monetami i
    > bilonem :]

    Zglosze ta uwage automatom vendingowym (nie wiem jak ta sie madrze po polsku
    nazywa - w kazdym razie tym sprzedajacym cole i batoniki) ze nie chca mi
    50zl banknotu przyjac. A jak sie ma 10zl, to latwiej chociazby wsrod
    wspolpracownikow je rozmienic na monety.
    Poza tym jak jest zrzutka na przynoszone jedzenie to takze przydaje sie miec
    drobniejsze pieniadze.
    We wszystkich innych miejscach place karta, ale w powyzszych sie nie da.
    Moze za jakis czas m-pay?

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."