  • Data: 2020-01-02 18:39:24
    Temat: Re: 150 PLN w promocji BNP Paribas
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ok. 219 zł - ta "informacja" do niczego nie posłuży.

    Jesteś zbieraczem RRSO? ;-) czy chcesz wiedzieć ile kosztuje kredyt?

    > Tego nie rozumiem.

    ;-) Sorry. Wymiękam. nadpłata czyli koszt pożyczenia x pieniędzy na y lat

    JA pier...

    > Nie widzę problemu. Jeśli są niezależne, to oczywiście sensowne jest
    > policzenie obu RRSO. Jeśli są zależne od siebie (konieczne było wzięcie
    > obu, albo jedna była warunkiem drugiej), można policzyć wspólne RRSO.

    No i sobie policzyłem po swojemu i wziąłem pod uwagę uwarunkowania i
    możliwości spłaty rat.

    > RRSO nie służy do oceny czy ktoś "da radę", tylko do oceny kosztu
    > kredytów

    No i ? Moje liczenie gorsze bo? Jest moje a nie banku czy ustawy?

    To jakaś religia jest. Jesteś wyznawcą?

    Napisz konkretnie dlaczego moje PROSTE liczenie nie przyda się przy
    porównaniu 2-3 kredytów na 10 000 zł.