  • Data: 2016-06-10 00:34:51
    Temat: Re: 500+ w bonach
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "janek z pola" njcm13$16a6$...@g...aioe.org

    > Akurat się mylisz co do braku kontroli i to srodze. Płatność kartami to jest
    > idealna sytuacja do kontroli. Już w istniejącej otoczce technonologicznej
    > urzędy otrzymałyby pełen wgląd w kwoty transakcji, adresy sklepów
    > akceptujących te karty, ich kody MCC

    Ale weryfikacji mógłby dokonywać automat pozbawiony białka i dendrytów. :)

    > i do tego jeszcze dokładny czas wykonania transakcji.

    Czas to pieniądz. ;)

    > Ale co za problem, żeby urzędy wymusiły dodatkowe
    > informacje - np. żeby do banku przesyłane były pozycje z paragonu tak, jak
    > sklep ma to u siebie rozwiązane - czyli np. supermarkety przesyłałyby w
    > miarę pełne nazwy produktów.

    I tu także automag bezbiałkowy mógłby sobie radzić doskonale.
    Oczywiście białkomaty musiałyby jakoś pilnować automagów,
    ale wyrywkowo, rzadko...

    > Zauważcie, jak szybko banki wdrożyły w systemach transakcyjnych obsługę
    > wniosków 500+ - jak dla mnie, tempo ekspresowe - raptem 6 miesięcy po

    Miały w tym swój cel -- pokazały, jak szybko, tanio i sprawnie przejęłyby rolę ZUSu.
    :)
    To taka forpoczta. :)

    > Z wysyłką pozycji paragonu do struktur państwowych byłoby pewnie nieco
    > trudniej, bo implementację musieliby przeprowadzic producenci systemów
    > sklepowych (typu Subiekt czy co się teraz używa). Tym niemniej szaleńcze

    Sklepy łyknęłyby to równie sprawnie co banki, bo miałyby z tego ZYSK!
    (bo tylko te sklepy by zyskały na tym, które by to wprowadziły)

    > tempo w jakim banki poradziły sobie z integracją z 500+ wskazuje, że to jest
    możliwe.

    Znam ludzi, którzy na co dzień są ospali, leniwi, niezdolni do jakiejkolwiek pracy...
    Po prostu obiboki, menele, podejrzane typy spod ciemnej gwiazdy, przygłupy, ociężałe
    umysłowo istoty człekokształtne, czasami nawet źle/niegustownie ubrane...

    Ale wystarczy szelest banknotów, brzdękanie monet, wieść z banku o przywędrowaniu
    środków, aby te osoby przepoczwarzyły się w istoty pracowite, spolegliwe, poważne,
    uzdolnione, mądre, bystre, a nawet ładnie/przyzwoicie ubrane... ;)

    Od dawna dostrzegam wpływ pieniądza na stan umysłu. ;)