  • Data: 2011-09-26 19:00:49
    Temat: Re: 50mln w lotto do ktorego banku skierowac ?
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 26 Sep 2011 08:29:27 +0200, Maruda napisał(a):

    > Jak sobie wyobrażasz ruchy, które pozwolą zgubić ślad przy operowaniu
    > kwotą k x 10M ?

    na przykład przemeldować się przed odbiorem wygranej, a po odebraniu
    wygranej (wpłynięciu na konto) przemeldować się znowu.
    Ci co posiadają dostęp tylko do jednego źródła (np. nieuczciwy pracownik
    banku) stracą trop.

    Problem w tym, że w Polsce jest bardzo dużo rejestrów, praktycznie każdy
    bank ma swoją bazę, gromadzi na własne potrzeby analityczne teoretycznie
    tylko to co klient sam poda, instytucje państwowe i samorządowe mają bazy
    (część z nich jest jawna), urzędy odpowiedzialne za bezpieczeństwo,
    operatorzy komórkowi itp.

    > Bardzo jestem ciekaw.
    >
    > ... a widzisz jakiś akt, który NIE POZWALA TS-owi udzielić odpowiedzi na
    > pytanie od KNF?

    a KNF ma jakieś uprawnienia ? nie chce mi się teraz czytać ustawy, aby to
    sprawdzić
    TS na zapytania niektórych urzędów zapewne odpowiada bo musi, ale z własnej
    inicjatywy nie podaje danych nikomu.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy kontakt: http://grupy.3mam.net
    http://foto.3mam.net/fot/01/Starachowice_Radom_Suche
    dniow7.php