  • Data: 2012-08-17 13:26:40
    Temat: Re: A propos lokowania pieniędzy w złoto ...
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 17 Aug 2012 10:55:01 +0200, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    >I zobacz, że Szwajcaria miała przez to kłopoty i musiała sztucznie
    >interweniować w kurs wymiany.

    hmmm, powiedziałbym tak: gdybym rządził, to wolałbym kłopoty
    Szwajcarii niż Hiszpanii, ale oczywiście możesz się ze mną nie zgadzać
    :-)

    /.../

    >Twoja wiedza o możliwościach inwestycji jest na prawdę ograniczona. Inne
    >- czyli inne niż wymienione. Waluty są chronione przez rządy państw.
    >Złoto jest chronione przez przesądy, ale ciężko się nim posługiwać.

    możliwe, nie przeczę. Rzeczywiście uważam, że "ochrona walut przez
    państwa" jest słabsza niż "ochrona złota przez przesądy".
    Cieszę się jednak, że zrozumiałeś swój błąd w logice wypowiedzi.

    >Inne opcje to np. akcje albo.... złoto wirtualne. Którym niby łatwo się

    akcje? Ktoś chyba dziś pisał o spadku 15% na TFI Idea :-)
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski