eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiABNAMROBANK olandia problem z kartaRe: ABNAMROBANK olandia problem z karta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Kris" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ABNAMROBANK olandia problem z karta
    Date: Mon, 6 Apr 2009 07:18:25 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 35
    Message-ID: <grc3c8$kp7$1@news.onet.pl>
    References: <grasbp$q9j$1@news.onet.pl> <g...@h...gregu.cjb.net>
    NNTP-Posting-Host: public33057.xdsl.centertel.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1238995145 21287 79.163.129.33 (6 Apr 2009 05:19:05 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 6 Apr 2009 05:19:05 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Antivirus: avast! (VPS 090405-1, 2009-04-05), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:482637
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Grzegorz Mazur" <n...@g...cjb.net> napisał w wiadomości
    news:grbg79.5a8.1@hamster.gregu.cjb.net...
    > Prawdopodobnie karta została zablokowana.
    >
    > Zadzwoń do ABN Amro
    > (https://www.abnamro.nl/en/prive/contact/f_contact.h
    tml) - na infolinii Ci
    > pomogą. Mówią ładnie po angielsku. Jeśli tylko odpowiednio potwierdzisz
    > swoją tożsamość (np. za pośrednictwem kodu, który powinieneś był ustalić
    > wcześniej), to karta zostanie odblokowana.
    > Jeśli nie masz telekodu - zadzwoń i poproś o wysłanie go (tylko na adres,
    > który jest zdefiniowany w banku).
    >
    OK dzieki za wyjaśnienia.
    Sprawa dotyczy mojego tescia który w zeszłym roku pracował w Holandi i
    musiał załozyc tam konto. Czy ustalał telekod nie wie. Czy ten telekod jest
    zapisany gdzies w papierach które dostał przy podpisywaniu umowy o konto?
    Drugi problem to taki ze bank ma jego "holenderski" juz nieaktualny adres a
    teściu teraz jest w Polsce i do holandi w najbliższych miesiącach się nie
    wybiera.
    Druga sprawa: ten
    identifier(https://www.abnamro.nl/nl/logon/identific
    ation.007) jak został
    zle wpisany pin zablokował karte(trzykrotnie zły pin )
    Ale skąd bankomat "wie" że karta jest zablokowana- w bankomacie pin był juz
    wpisywany prawidłowo.
    Identyfier zablokował pewnie czip na karcie- a może sa bankomaty które nie
    czytaja informacji z czipa tylko z paska magnetycznego?
    Ta sobie kombinuje- co Wy na to.


    --
    Pozdrawiam

    Kris

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1