eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRe: Air France i platnosc kartaRe: Air France i platnosc karta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Sinus" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Air France i platnosc karta
    Date: Sat, 10 May 2008 17:19:15 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 22
    Message-ID: <g04lej$eni$1@inews.gazeta.pl>
    References: <g02gkg$r5l$1@news.wp.pl> <g03gd0$8dr$1@inews.gazeta.pl>
    <g03oh9$mn$1@nemesis.news.neostrada.pl> <g041qc$mcr$1@inews.gazeta.pl>
    <g043c4$el0$1@nemesis.news.neostrada.pl> <g04evt$lkm$1@inews.gazeta.pl>
    <g04fik$pi6$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1210439955 15090 172.20.26.237 (10 May 2008 17:19:15 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 10 May 2008 17:19:15 +0000 (UTC)
    X-User: sinus1
    X-Forwarded-For: 83.238.233.38
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:446445
    [ ukryj nagłówki ]

    MarekZ <marekz_wywal@to_irc.pl> napisał(a):
    > Dziwne? Co w przypadku gdyby karta zaginęła lub uległa zniszczeniu w
    > międzyczasie? Bardzo dziwny przypadek. Jeszcze nigdy w żadnych liniach nie
    > zdarzyło mi się aby chcieli ode mnie karty, która płaciłem za bilet, w
    > części przypadków zresztą nie pamiętałbym która to była lub nie miałbym jej
    > przy sobie. Faktem jest, że akurat China Airlines nie miałem jeszcze okazji
    > podróżować, ale np. AF niejednokrotnie.

    Najciekawsze jest to że data ważności karty skończyła się 4 miesiące przed
    lotem - i koleżanka tłumaczyła że tę kartę trzeba było zwrócić do banku, ale
    byli nieugięci. Reklamacja też była drogą przez mękę bo linie swoją siedzibę
    mają na Tajwanie, w Polsce żadnego przedstawicielstwa. Ale udało się, po
    wymianie kilkunastu maili i telefonach, zrobili zwrot na kartę (dobrze że nie
    zamykałem rachunku karty).


    --
    Sinus


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1