  • Data: 2008-12-01 02:34:25
    Temat: Re: Alior - KPINA
    Od: "Stachu S." <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hanson:

    > 1. po co piszesz, że nie pracujeszw firmie kurierskiej, skoro nikt o to
    nie
    > pytał,
    > 2. dlaczego punktujesz odpowiedzi?
    > 4. dlaczego nie stawiesz przecinka na końcu punktowanego zdania, skoro
    nowe
    > zaczynasz od małej litery.
    >
    > Reszta uwag ewentualnie poŸniej ;-)))
    >
    > Pozdrowienia dla Ciebie i kolegów z grupy

    Miły chlopcze, napiszę OT, ale wymaga tego sytuacja.
    Chociaż wielu ludzi twierdzi, że usenet umiera, to akurat pl.biznes.banki
    jest jedną z najpoważniejszych i najbardziej profesjonalnych grup w
    hierarchii pl.
    Wszyscy piszą tu poważnie, nie offtopują i nie prowadzą ani nie prowokują
    bezsensownych sporów.
    Dlatego nie pisz tu głupot, nie pisz postów dla samego pisania, bo to nie ma
    sensu, tym bardziej, że ciebie o to proszą.
    Nie udowadniaj, że jesteś mistrzem offtopiarzy, a jeśli już musisz pisać tak
    jak piszesz, to wróć na pl.irc.nastolatki.
    A w ogóle to sprzątanie klatki schodowej lepiej ci wychodzi (
    http://tinyurl.com/5uj584 ) więc pozostań przy myciu powierzchni płaskich.
    A jeśli już musisz tu napisać, to pisz na temat, i błyśnj inteleketem
    chociaż czasem: nie pytaj po co twój adwersarz pisze "nie pracuje też w
    firmie kurierskiej", bo robi to ni mniej ni więcej, tylko po to, byś nie
    zadawał już kolejnych głupich pytań.
    Mam nadzieję, że trochę ci się rojśniło w głowie.
    Jako że to twój piąty w sumie post na grupach dyskusyjnych - życzę
    powodzenia.

    Stachu S.