  • Data: 2011-01-09 12:59:07
    Temat: Re: Alior RIP
    Od: "Michał K." <n...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-09 13:51, "Michał K." pisze:

    > I oczywiście- ktoś może woleć MBank czy nawet Open/Getin, ale pisanie,
    > że Alior stał się totalnie niekonkurencyjny nie oddaje po prostu stanu
    > rzeczy. Ostatecznie- wiem co za te 5zł mam i mnie tak bardzo po kieszeni
    > nie swędzi (chociaż rzecz jasna wolałbym 0zł).

    I jeszcze dla zachowania pełnego obrazu tego, jak ja to widzę- dostałem
    100zł za kartę kredytową samochodową (wypowiedziałem i nie naliczyła mi
    się opłata), teraz korzystam z lotniczej gold, z której już z premii
    uzyskałem ponad 200zł, w najnowszej promocji facebookowej zanosi się na
    150-200zł dla mnie jako polecającego, a rachunek zakładałem w momencie
    jak zwalniali z opłaty za kartę na rok.

    Same kwoty bonusowe dają mi darmowość tej nieszczęsnej debetówki na
    najbliższe kilka lat i póki co to bank sporo do mnie dopłacił,
    zapewniając bardzo dobre usługi. A np. takie detale, że karty Aliora
    jako jedne z pierwszych miały PIN offline, działają bezproblemowo
    wszędzie (a już troszkę świata zwiedziłem z kartami Aliora) , autoryzują
    się również offline tam gdzie mogą, paypass działa offline- szczegóły
    niby nieistotne, ale jak umilają życie :)

    Michał