    From: "van" <v...@p...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alior czy mBank - podejście do klienta?
    Date: Sun, 1 Nov 2009 13:33:28 +0100

    Użytkownik "jQ" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:hcjj2b$dc6$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Tomek z Wawy" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...

    > Nie jest najgorszy. W porównaniu np. z PKO BP (wydanie mi nie moich
    > wyciągów), czy PeKaO SA (Nie zamknięty rachunek mimo złożonej dyspozycji,
    > wysokie opłaty, bajzel) to w Lukasie było miodzio. Tylko, że maja
    > beznadziejny dział IT. A wiem o tym nie tylko jako klient tego banku :)

    witam,
    ja z lukasem miałem dwa razy nieprzjemnośc korespondować pocztą zawartą na
    ich stronie www: raz gdy ich system nie rozpoznał bankomatu jako
    euronetowskiego i pobrał niesłusznie prowizję za wypłatę z bankomatu
    (wmawiano mi przez ładnych kilka maili, że to nie jest euronet, w końcu
    oddali prowizję ale nawet słowem nie wyjasnili o co chodziło, nie mówiąc o
    staropolskim przepraszamy za kłopot i nasz błąd); drugi raz gdy karta
    płatnicza wysłana została na stary adres - po zapytaniu mailowym otrzymałem
    lakoniczną odpowiedź, źe przecież taki adres korespondencyjny mam ustawiony.
    po kilku mailach, które prowadziły donikąd zadzwoniłem i pani na linii ze
    zdziwieniem stwierdziła, że mam faktycznie inny adres korespondencyjny do
    kart płatniczych (a nie ma możliwości ustawienia tego przez www, ba, nie ma
    mozliwości pogdlądu tego przez www) i inny do wszelkiej innej
    korespondencji. pani przestawiła i jest ok, ale generalnie obsługa przez www
    z jaką się spotkałem nie prowadziła do niczego, nie mówiąc o rozwiązaniu
    problemu, była prowadzona przez lukasa w sposób który mnie osobiście
    irytował i podnosił mi ciśnienie po odczytaniu ich korespondencji.
    się nawet zastanawiałem, czy tylko ja tak z nimi mam, czy tylko mi cisnienie
    podnoszą, ale widzę że nie.

    pozdrawiam