  • Data: 2009-12-23 07:11:55
    Temat: Re: Alior - karta debetowa
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 22 Dec 2009 19:03:18 +0000, Bogdan napisał(a):

    > Witam,
    > lektura nowej TOiP wywołuje dreszcze:) Ale do konkretów. Lepiej kartę
    > debetową zamknąć czy zastrzec? Czy w którymś z tych przypadków trzeba
    > bankowi płacić haracz?
    > Pytam, aby się upewnić. TOiP milczy w temacie opłat za zamknięcie/
    > zastrzeżenie karty. Chyba, że czegoś nie doczytałem.

    Nie wiem czy dobrze to rozumiem, ale w A jest opcja przywrócenia do życia
    karty zamkniętej. Chyba dwa tygodnie jest na to, aby kartę zamkniętą
    ponownie przywrócić do życia (jak głupoty gadam to niech ktoś poprawi),
    później przechodzi ona w stan zastrzeżenia i bezpowrotnie ją tracimy tak
    jak w każdym innym banku, w przypadku zastrzeżenia.

    Xenocide