  • Data: 2009-08-17 16:38:21
    Temat: Re: Alior - przenoszenie KK - cd.
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    RobertS pisze:
    > Tak, ale chociaz sie dowiem czy mam szanse na karte bez zaswiadczen i
    > innych papierkow.

    Przy limicie do 10k PLN szansa jest chyba spora.

    > W terminie poxniejszym moze sie zdarzyc, ze bank o nim zapomni ;-)
    > Mnie nie ścigali chociaż kwitek mam.

    Ode mnie chcieli koniecznie zaświadczenie o zamknięciu jakiejś tam karty
    (akurat wyszło że to była KK Aqarius Multi) i musiałem je dostarczyć, bo
    mi zdolność nie wychodziła (zgodnie z BIK). Samo wypowiedzenie pomimo,
    że złożone ileś tam miesięcy wcześniej (w placówce banku, z pieczątką,
    podpisem pracownika oraz adnotacją o zniszczeniu karty) okazało się
    niewystarczające.

    Zaświadczenie kosztowało mnie 15 PLN co w kontekście tego, że dostałem
    100 PLN za konkurs okazało sie opłacalne.

    Może to kwestia placówki, może miałeś szczęście.

    --
    Mithos