eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior w końcu przestanie nachalnie i bez zgody się reklamować?Re: Alior w końcu przestanie nachalnie i bez zgody się reklamować?
  • Data: 2012-05-14 14:11:59
    Temat: Re: Alior w końcu przestanie nachalnie i bez zgody się reklamować?
    Od: "Konfabulator" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    xbartx <b...@h...net> napisał(a):

    > Właśnie po zalogowaniu dostałem okno z prośbą o zaakceptowanie zgody na
    > przesyłanie ofert. Oczywiście nic nie zaakceptowałem i po zalogowaniu się
    > mam u gĂłry:

    Nie tylko to im słabo wyszło. Wysyłają mi spam emailem w postaci jakiś
    podsumowań miesiąca, gdzie jedynymi osiągnięciami jest 5 banerów reklamowych
    jakiś zupełnie mi zbędnych produktów. Ale to norma w naszej pożal się boże
    bankowości. O reklamach w serwisie sam wspomniałeś.

    Ale dziś to już mnie wkur... zdenerwowali. Dzwoni wesoła panienka z okienka i
    mi zaczyna opowiadać, jakie to ona ma zajebiste ubezpieczenie dla mnie lub dla
    całej rodziny. Odpowiadam jej grzecznie, że nie jestem zainteresowany żadnym
    ubezpieczeniem. Ale to oczywiście panienka ma w dupie, bo przecież ona ma
    takie fajne ubezpieczenie dla mnie za jedyne 26 zł. Pytam się jej, której
    części zdania "nie interesuje mnie żadne ubezpieczenie" nie zrozumiała, a ta
    dalej swoje... Myślałem, że w końcu wyjdę z siebie.

    To na pewno nie jest wyższa kultura bankowości, chyba, że ich celem jest bym
    zlikwidował wszelkie kontakty z nimi.