eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior w końcu przestanie nachalnie i bez zgody się reklamować?Re: Alior w końcu przestanie nachalnie i bez zgody się reklamować?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Konfabulator" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alior w końcu przestanie nachalnie i bez zgody się reklamować?
    Date: Mon, 14 May 2012 12:11:59 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 24
    Message-ID: <joqsqf$5ml$1@inews.gazeta.pl>
    References: <joqneu$k7o$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1336997519 5845 172.20.26.236 (14 May 2012 12:11:59 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 14 May 2012 12:11:59 +0000 (UTC)
    X-User: wandotroll1
    X-Forwarded-For: 95.49.15.109
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:571627
    [ ukryj nagłówki ]

    xbartx <b...@h...net> napisał(a):

    > Właśnie po zalogowaniu dostałem okno z prośbą o zaakceptowanie zgody na
    > przesyłanie ofert. Oczywiście nic nie zaakceptowałem i po zalogowaniu się
    > mam u gĂłry:

    Nie tylko to im słabo wyszło. Wysyłają mi spam emailem w postaci jakiś
    podsumowań miesiąca, gdzie jedynymi osiągnięciami jest 5 banerów reklamowych
    jakiś zupełnie mi zbędnych produktów. Ale to norma w naszej pożal się boże
    bankowości. O reklamach w serwisie sam wspomniałeś.

    Ale dziś to już mnie wkur... zdenerwowali. Dzwoni wesoła panienka z okienka i
    mi zaczyna opowiadać, jakie to ona ma zajebiste ubezpieczenie dla mnie lub dla
    całej rodziny. Odpowiadam jej grzecznie, że nie jestem zainteresowany żadnym
    ubezpieczeniem. Ale to oczywiście panienka ma w dupie, bo przecież ona ma
    takie fajne ubezpieczenie dla mnie za jedyne 26 zł. Pytam się jej, której
    części zdania "nie interesuje mnie żadne ubezpieczenie" nie zrozumiała, a ta
    dalej swoje... Myślałem, że w końcu wyjdę z siebie.

    To na pewno nie jest wyższa kultura bankowości, chyba, że ich celem jest bym
    zlikwidował wszelkie kontakty z nimi.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1