eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior "wyższa kultura bankowości" › Re: Alior "wyższa kultura bankowości"
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!lub
    lin.pl!uw.edu.pl!newsgate.cistron.nl!newsgate.news.xs4all.nl!news2.euro.net!209
    .197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!news-out.readne
    ws.com!transit3.readnews.com!postnews.google.com!e21g2000yqe.googlegroups.com!n
    ot-for-mail
    From: Łukasz <l...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alior "wyższa kultura bankowości"
    Date: Fri, 29 Apr 2011 12:58:40 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 48
    Message-ID: <a...@e...googlegroups.com>
    References: <ipespr$6gr$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 178.36.220.254
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1304107120 13507 127.0.0.1 (29 Apr 2011 19:58:40 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Fri, 29 Apr 2011 19:58:40 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: e21g2000yqe.googlegroups.com; posting-host=178.36.220.254;
    posting-account=jxx52woAAACRK9h8F14xECLa-AJH05go
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Opera/9.80 (Windows NT 6.1; U; pl) Presto/2.8.131
    Version/11.10,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:551316
    [ ukryj nagłówki ]

    On 29 Kwi, 19:33, " inż. Mamoń" <s...@g...pl> wrote:
    > Dzisiaj Wyższa Kultura Bankowości zamknęła mi drzwi dosłownie przed nosem o
    > godzinie 18:01. Nie pomogło to, że znajdowałem się już w środku w strefie
    > bankomatowej i chciałem tylko wpłacić gotówkę, co zajęłoby może z 20 sekund.
    > Co więcej, w środku był tylko 1 klient, więc nadgodziny im raczej nie groziły.
    > Takiego chamstwa się nie spodziewałem. Widać klientów maja głęboko w poważaniu.
    > Jestem u nich od samego początku, ale tego się naprawdę nie spodziewałem.
    > Czasem tak niewiele potrzeba... no ale właśnie w podobnych sytuacjach można
    > "wyższą kulturę" doświadczyć.
    > Dlatego też w najbliższy dzień roboczy zamierzam się wynieść z tej dziadowni raz
    > na zawsze. Was również do tego zachęcam ;)
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/


    Oddział obsługuje klientów do godziny 18:00 to do tej godziny i ani
    chwili dłużej i też bym klientowi przychodzącemu po czasie odmówił
    obsługi... bo najczęściej za taką obsługę pracodawca nie płaci
    pracownikowi.
    Po zamknięciu oddziału nie idzie się od razu do domu, tylko jeszcze
    trzeba się rozliczyć, porobić raporty i inne rzeczy, w czasie, za
    który najczęściej pracodawca już nie płaci - czyli siedzenie po
    godzinach gratis.
    Też pracuję przy obsłudze Klienta, i można zrobić wiele dl ludzi, ale
    jak mi ktoś przychodzi do biura na 10 minut przed zamknięciem, to
    umowy nie dostanie. Ofertę owszem, jak będzie pasować, to pokseruję
    sobie wszystkie potrzebne dokumenty, i umowa do odbioru, sprawdzenia i
    opłacenia na dzień kolejny z samego rana, ale siedzieć po godzinach za
    darmo nie mam zamiaru i to nic, że szanowny Klient ma focha.

    Także pracowników banku rozumiem i popieram :)

    BTW: w ubezpieczeniach pracuję. To nie bankowość, ale Klienci
    podobni :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1