  • Data: 2007-06-05 17:48:21
    Temat: Re: Allekarta kredytowa i plus dla BZWBK
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak wiec rezugnuje z obecnie uzywanej bz wbk
    > i od pewnego czasu nieuzywanej zielonej i biore w Raifim. Moze za rok
    > wroce do WBK ;).
    >
    > MK

    w zwiazku z kredytem hipotecznym musialem zrezygnowac z jednej kk, padlo
    na orange z bzwbk, dostalem kwitek w banku, ze z karty zrezygnowalem,
    jutro okaze go w banku, w ktorym ubiegam sie o kredyt, ale....

    w ciagu 30 dni moge sie rozmyslic i bzwbk wyda mi duplikat karty oraz
    wznowi umowe na dotychczasowych warunkach ;-))

    --
    pozdr.
    RobertS