  • Data: 2010-02-11 15:14:51
    Temat: Re: Ameryka idzie do przodu!
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Lut, 08:40, "kashmiri" <n...@n...com> wrote:

    > I ten kryzys został wywołany właśnie przez kredytobiorów, którzy "na
    > oświadczenie" byli ok, choć naprawdę byli pozadłużani po uszy. Można
    > powiedzieć, że macie tam "kryzys na oświadczenie" :)

    Niezupelnie. Raczej przez banki, ktore udzielaly kredytow. Bank w USA
    sprawdza historie kredytowa i wie o kredytobiorcy wszystko. Nie mozna
    przeciez ukryc dlugu, ktory ma sie w innym banku, bo wszystkie sa w
    biurze kredytowym.
    To ze pare lat temu bank oferowal mi kredyt na dom/mieszkanie w
    wysokosci trzykrotnie przekraczajacej sume kredytu, ktory w koncu
    wzialem, dowodzi pazernosci banku. A ze sa ludzie, ktorzy przeliczyli
    sie z mozliwosciami i brali takie kredyty - no coz, mieli wybor.

    > Ech, nie chce mi się. Zarzuć googla to zobaczysz tysiące stron opisujących,
    > jak podaje się bankowi fałszywy/wymyślony SSN żeby otworzyć konto. W PL o
    > fałszywych peselach jakoś się tyle nie mówi. Ale może to subiektywne
    > odczucie....

    Czyzby to dowodzilo ze Polska to panstwo policyjne, w ktorym rzad
    kontroluje obywateli? I w ktorym wszystko trzeba udowadniac jak nie
    peselem to DOWODEM osobistym? Co kto lubi, ja wole "zacofanie". Ale
    rozumiem, ze ktos woli byc legitymowany. Wolny wybor.

    > ok ok, można znaleźć inne banki, ten akurat oglądałem wczoraj. zresztą mają
    > 12 oddziałów, ale są jednym z największych banków w USA wydających prepaid
    > visa debit z funkcjonalnością direct deposit - ponad połowa pozycji na
    > stronach visa.com.

    Ale kto uzywa "prepaid visa debit z funkcjonalnością direct deposit"??
    Ludzie ktorzy albo nie moga albo nie chca miec konta w banku. Po co
    przecietnemu Amerykaninowi taka karta?