  • Data: 2010-02-12 17:05:06
    Temat: Re: Ameryka idzie do przodu!
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 12 Feb 2010 05:57:30 -0800, bradley.st napisał(a):

    > Ale ja to wszystko robie karta kredytowa przez internet! Ktorej moge
    > rowniez uzywac w sklepie! Po co mi kolejne numery kolejnych rachunkow?

    No ale jak Ci zależy na cenie to jednak opcja z ręki do ręki czyli
    przywołany przez mnie mbank>mbank jest najtańsza.

    > Oczywiscie ze do pracy przychodzi! Znam ludzi, ktorzy zostawiaja w
    > skrzynce w domu. Ja osobiscie wole przez internet, jak juz musze.

    No może i przychodzi, ale jak pracujesz w jakiejś niedużej firmie, ale
    chyba po hali produkcyjnej to listonosz klientów raczej nie gania.

    > Ale adres moge znalezc w 15 sekund w ogolnodostepnych zrodlach. Moge tez
    > czek komus dac do reki, np. w ramach prezentu, rozliczenia za cos. Nie
    > musze prosic go o numer konta, nastepnie wstukiwac ten numer i zlecac
    > przelew.

    No ale dalej krążymy koło jakiś wydumanych sytuacji, które zdarzają się,
    w sumie nie wiem kiedy się zdarzają? U nas albo dasz komuś pieniądze do
    ręki, albo kupisz, nie wiem, kupon upominkowy, do jakiegoś sklepu np.
    empik, albo jak ktoś chce na konto to mówisz "to wyślij mi mailem nr
    konta" - zainteresowany albo loguje się do serwisu, albo ma gdzieś swój
    nr konta w jakimś innym mailu/pliku. W takim wypadku obydwoje wykonają
    opcję CRL+c/v i to wszystko.
    Ja nie spotkałem się już dawno, aby ktoś komuś dawał na kartce nr konta.
    Najczęściej mail albo strona www.

    > Na pewno moge tak dostac do reki Money Order i sam go pozniej wyslac.
    > Czeki wysyla nie bank jako bank tylko jakis outsorcer, wiec z tym moze
    > byc trudniej. Mam zapytac Kate? :)

    Nie nie. To było podchwytliwe zagranie. W tym przypadku masz kochabegi
    paypal, który już należycie złupi sprzedawcę, co być może i rykoszetem
    Ciebie trafi ;)

    > Ehm... A kiedy Ty ostatnio byles w Stanach? ;) Czy moze nie musisz
    > przyjezdzac, bo przeciez "wiadomo jak jest"? ;)

    Nigdy nie byłem i nie powiem na wycieczkę bym się wybrał, no ale niestety
    mnie nie chcą a na siłę pchać się nie będę, bo nie lubię - nie mój
    stajl ;)
    Co do leństwa i nadwagi, to mam obserwacje własne + zdjęcia jakie można
    od czasu do czasu pooglądać jak np to:

    http://demotywatory.pl/840351/Operacja-podniesienia-
    posladkow

    Obstawiam, że fotka zrobiona u Was :)

    > Tak mam! I dlatego nie rozumiem, po co sobie zycie jeszcze poszarzac
    > wprowadzaniem systemow jak z totalitarngo koszmaru. Zauwaz ze w
    > niektorych polskich bankach nie jestes juz imieniem i nazwiskiem tylko
    > numerem. W jednym z polskich bankow panie na infolinii transakcyjnej nie
    > pytaja nawet o imie i nazwisko, bo wczesniej sie zalogowales w systemie
    > i podales pin jednorazowy, wiec bank ma generalnie gdzies z kim
    > rozmawia. Czujesz klimat?

    Znak czasu. Klimat czuję, ale też nie mam potrzeby w banku sobie
    pogadanek miłych urządzać z Kate, to już wolę w kawiarni albo ulubionym
    barze/pubie etc.

    > Ale kupno nowego telewizora moze byc tansze niz wzywanie montera po raz
    > trzeci do przepalonego bezpiecznika. Bo monterzy / hydraulicy /
    > elektrycy licza sobie za godzine np. $50 albo i $75. :)

    Chodziło mi o to, że u nas jak się coś popsuje to najpierw jest
    poszukanie przyczyny i ewentualnie jej wyeliminowanie a nie od razu do
    sklepu, albo serwisu z kk tudzież czekiem w ręku ;)

    --
    xbartx