  • Data: 2010-02-12 18:08:16
    Temat: Re: Ameryka idzie do przodu!
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Lut, 12:09, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:

    > Specjalnie nie pisalem czyje jest to ryzyko. Teoretycznie, banku.
    > Praktycznie, wole jednak, zeby mi nikt pieniedzy z konta nie kradl,
    > nawet jesli to ryzyko banku.

    Jest jedno ale. Zadne zabezpieczenie, PINy, chipy, karty
    identyfikacyjne, dowody osobiste z chipem, bez chipa, z hologramem i z
    pozytywka nie sa nie do obejscia. Polityka banku "klient nie
    dopilnowal, a mysmy przeciez widzieli dowod osobisty, niech sie klient
    martwi" jest dla mnie nie do przyjecia.

    Ubezpieczenie natomiast jest dla mnie gwarancja, ze w przypadku
    kradziezy/fraud odzyskam pieniadze. I dlatego wole np. "zero
    liability" i karte z paskiem magnetycznym od "superbezpiecznych" chip
    & pin.