  • Data: 2010-02-13 07:46:21
    Temat: Re: Ameryka idzie do przodu!
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Lut, 16:49, "witrak()" <w...@h...com> wrote:

    > http://so.pwn.pl/lista.php?co=tryumfalny
    > * tryum*fal*ny a. triumfalny [20]

    xbartx, czy moge prosic o konkretne przyklady tego "ogólnego skracania
    sobie wyrazów, bo za długo, bo niewygodnie, bo po co się tak męczyć"
    po angielsku zanim trzecia osoba zajrzy do slownika ortograficznego w
    sprawie tryumfalnego? :)

    witrak(), ja wlasnie o tym. Mozna triumfalny, nalezy tryumfalny. Mozna
    Scarboro, nalezy Scarborough. A ze Rada Jezyka Polskiego sie ugiela i
    dopuszcza "triumfalny" to tylko dowod na to ze podejscie "bo po co się
    tak męczyć" nie jest wlasciwe tylko anglojezycznym.