  • Data: 2010-02-14 02:43:07
    Temat: Re: Ameryka idzie do przodu!
    Od: "kashmiri" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    bradley.st <b...@g...pl> had the courage to write:

    > Ja rowniez nie. Ale chcialbym wiedziec, ze mam mozliwosc - w sytuacji
    > awaryjnej. Bank ma przeciez skan mojego ID ze zdjeciem, po co im Dowod
    > Osobisty za kazdym razem.

    Bank ma te zdjecia to tez w ramach walki z terroryzmem? Odciski palców tez?
    Wiesz, technologia skanowania zdjec tez jest dostepna w Europie, ale o ile
    wiem, banki nie maja prawa gromadzic takich danych.

    Co innego w Gruzji. O, tutaj bank skanuje Twój paszport, a pani za kazdym
    razem porównuje zdjecie.

    A tak BTW, to tam sa u Was jakies obowiazkowe ID? Wydawalo mi sie, ze prawo
    jazdy i state ID sa opcjonalne i nie wymagane do zalozenia konta...

    > A propos legitymowania sie, czy jezeli w "systemie" jest numer Dowodu
    > Osobistego a ja przyjde z niezarejestrowanym w bankowym systemie
    > paszportem / prawem jazdy to przecietna pani Magda z przecietnego
    > banku X nad Wisla wyplaci mi moje pieniadze?

    Oczywiscie! W systemie z zasady jest Twój PESEL, nie numer dokumentu. Mozesz
    okazac nawet swiezo otrzymany paszport - jesli jest oryginalny, zostaniesz
    obsluzony. No, w mBanku (mKiosku) kiedy okazalem nowy dowód, poprosili mnie,
    zebym najpierw uaktualnil go przez mLinke.

    k.