  • Data: 2010-02-13 21:31:05
    Temat: Re: Ameryka idzie do przodu!
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Lut, 16:16, "Valdi" <V...@v...pl> wrote:

    > Mam takie samo podejście do tego jak ty - jest to dla mnie bezsensem. Jeżeli
    > już mamy centralny system "ewidencji bydła" to po co go dublować? Trzeba się
    > zapytać tych rządzących, bo ja w tym nie widzę żadnej logiki.
    > PESEL powinien być swoistego rodzaju przepustką w urzędzie, w przychodzni,
    > szpitalu - wklepany do systemu ma pokazać zainteresowanej osobie, że jestem
    > ubezpieczony itp.
    > Zlikwidował bym również REGON bo co stoi na przeszkodzie aby firma była
    > identyfikowana po PESELu, PESELACH właścicieli?

> [...]

    Yesssss! Nareszcie! Otworzylem komus oczy! :)

    Zeby nie bylo, ja nie twierdze ze wszystko ma dzialac na modle
    amerykanska. Ja tylko delikatnie sugeruje, ze niektore rozwiazania
    moga byc czasami lepsze/latwiejsze niz obecnie stosowane w Polsce.
    Jesli ktos ma awersje do USA, to mozna przyjrzec sie innym krajom na
    swiecie.

    Oraz uprzejmie prosze o nieprzekonywanie mnie na sile ze kolejne
    numery, Dowody Osobiste, paszporty z chipem, chipy z PINem, kamery na
    kazdym rogu i elektroniczne zagladanie w majtki na lotnisku (na razie
    tylko w Amsterdamie) sa dla mojego dobra. :)