  • Data: 2010-02-13 21:28:16
    Temat: Re: Ameryka idzie do przodu!
    Od: "Valdi" <V...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "bradley.st"
    news:c502d003-00db-4e8a-94c6-59e5a1b72c17@v36g2000vb
    s.googlegroups.com

    > OK, a co mysla ludzie, ktorzy musza z tymi numerami obcowac na co
    > dzien? Czy taka pani telefoniczna z mBanku na przyklad czy innego
    > Pekao nie musi uzyskac od klienta potwierdzenia ze chce on wykonac
    > operacje na konkretnym rachunku? Czy w telebanking nie ma czegos w
    > stylu "Czy chcesz przelac srodki z rachunku nr.... na rachunek nr...?"?

    Nie wiem jak jest w innych bankach ale mogę ci napisać jak to wygląda w
    mBanku.
    Kiedy pare dobrych lat temu wykonywałem przelew przez telefon podałem nazwę
    rachunku - np. ekonto, a potem wskazałem osobie po drugiej stroni słuchawki
    odbiorcę zdefiniowanego do którego miał pójść przelew.
    W przypadku drugiego przelewu jaki był wykonywany przez telefon wskazałem
    rachunek po kwocie jaka się na nim znajduje - dalsza procedura była
    identyczna jak ta, którą opisałem powyżej.

    Tak więc widzisz - nie jest tak źle jak by się mogło wydawać.
    Czy coś się od tego czasu zmieniło? nie wiem bo takie operacje wykonywałem
    lata temu. Teraz nawet nie dopuszczam takiego marnowania czasu spędzonego na
    realizacji przelewu przez telefon - archaizm jakiś.

    Po za tym (mogę się mylić) ale uważam, że realizacja przelewu przez telefon,
    przynajmniej w PL na chwilę obecną nie jest jakoś specjalnie popularna,
    jeżeli w ogóle ktoś się w to namiętnie bawi - dominuje internet (w przypadku
    tych co korzystają z bankowości w sieci) stacjonarny, w komórce itp.
    W niektórych bankach (getin, ing) dodatkowo klient ma możliwość realizacji
    przelewu przez SMS. Jak to działa? nie wiem gdyż życie nie zmusiło mnie do
    korzystania z ww. rozwiązania.