  • Data: 2010-02-15 13:27:58
    Temat: Re: Ameryka idzie do przodu!
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Lut, 02:56, xbartx <b...@h...net> wrote:
    > Po kilku wyczerpujących dniach dyskusji w końcu zobaczyłem coś na co nie
    > zwróciłem prędzej uwagi.
    > Bradley.st wiem dlaczego tak najeżdżasz na długość tego naszego nr konta
    > bankowego. Dlaczego on taki długi i nie może być krótszy. Tak. Wiem!
    > Wiem! Boli Ciebie bardzo, że okazało się, iż to nie wielkie USA ma
    > najdłuższy nr rachunku bankowego na świecie a wręcz jest w końcówce dosyć
    > marnego peletonu! A to widać boli! Hahahahahahahahaha ;)

    Numer rachunku to drobiazg! Wiesz jak bola pozostale rzeczy?

    Przeciez to spora trauma kiedy uswiadomisz sobie w ciagu kilku dni,
    ze:

    - Mam tylko jeden numer identyfikacyjny SSN, a Polacy dwa: PESEL i
    NIP;

    - TOiP w moim banku ma tylko 1/2 strony, a w takim Banku Millenium w
    Polsce podobno 135;

    - Rozpatrzenie "reklamacji" zajmuje bankom, w ktorym mam konta/karty
    od 3.5 do 24 godzin. Gdzie im tam do np. polskich dwoch tygodni?

    - Zeby wznowic paszport musze odeslac stary i poczekac na nowy. Polak
    musi osobiscie "udac sie do urzedu w celu zlozenia odciskow palcow i
    pobrania biometrii" a pozniej osobiscie paszport odebrac;

    - Zeby wznowic prawo jazdy albo State ID, musze wejsc na odpowiednia
    strone internetowa i poczekac 4-5 dni na list z nowym dokumentem.
    Polak sklada wniosek o wznowiony DO osobiscie w urzedzie, a pozniej
    osobiscie DO odbiera;

    - Nie ekscytuja mnie polskie "nowosci", ktorych uzywam od lat, typu
    rozliczanie sie z podatkow przez internet, czy nawet - Jezus Mara! -
    elektroniczne kopie rachunkow za prad i gaz.

    Ale mysle ze jakos z tej traumy wyjde. :)

    > PS Hahahahahahahaha Polska ma dłuższego niż US :)

    Nie zebym chcial Cie pozbwiac satysfakcji, ale Malta, xbartx, Malta
    nadal Polske przebija pod wzgledem dlugosci! :)