  • Data: 2010-02-15 14:24:59
    Temat: Re: Ameryka idzie do przodu!
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Lut, 08:47, xbartx <b...@h...net> wrote:
    > Wykastrowany naród ledwo 20 lata działa w nowej
    > rzeczywistości a Ty się dalej czepiasz garbatego, że ma plecy krzywe.

    Czepiam sie, nie przecze - bo nie rozumiem, jak mozna na wlasne
    zyczenie ladowac sie w bagno wszechmocnej administracji, biurokratow i
    systemu. Nie ogarniam. Tu tkwi moj problem. :) Od razu zaczynam sie
    zastanawiac co bedzie w Polsce za 10 lat w ramach walki z
    "zacofaniem". I co jeszcze narod lyknie w ramach hurraoptymizmu
    "jestesmy nowoczesni!". Chip wszczepiany pod skore? Patrole skanujace
    zrenice przechodniow?

    Ode mnie nikt np. nie chce odciskow palcow kiedy chce podrozowac. Ty -
    zeby dostac paszport - musisz zlozyc odciski palcow i przyniesc
    "biometryczne" zdjecie. Osobiscie, a jakze.

    A jesli chodzi o bezpieczenstwo w bankowosci, to widze efekt odwrotny
    od zamierzonego. Ktos pisal, ze (starszym?) tesciom pani w banku
    ustanawia PINy i loginy, robi przelewy przez net. Chyba nie o to
    chodzi?

    Naprawde czujesz sie z tymi wszystkimi zabezpieczeniami lepiej /
    bezpieczniej? Czy raczej jakis urzednik czuje sie lepiej?

    >Jak
    > to Ciebie tak boli, to wpadaj z szabelką i zmieniaj rzeczywistość ;) My
    > sobie tyle lat radziliśmy to i sobie dalej poradzimy z tymi dwoma
    > wstrętnymi numerami PESEL/NIP i nawet jeszcze z nr DO.

    No podobno sa plany polaczenia tego w jeden? Do jakiegos urzednika
    wreszcie dotarlo - zapewne ktos wpadl z szabelka i natlukl do
    biurokratycznego lba. :)

    > Odnoszę wrażenie
    > iż masz pretensję, że na pustyni nikt nie chce zimowej olimpiady
    > zorganizować, a przecież w Alpach, Kanadzie, US się da bez najmniejszego
    > problemu?!

    Mam raczej pretensje o to, ze ktos usiluje zbudowac kosztowna klatke
    ze skomplikowanymi zamkami i sledzic kto i kiedy w tej klatce chodzi
    do toalety. A zamykani sie jeszcze ciesza, bo to "przeciez dla ich
    dobra" i zyja w przeswiadczeniu, ze walcza z "zacofaniem".