  • Data: 2010-02-15 13:47:17
    Temat: Re: Ameryka idzie do przodu!
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 15 Feb 2010 05:27:58 -0800, bradley.st napisał(a):

    > Numer rachunku to drobiazg! Wiesz jak bola pozostale rzeczy?
    > Ale mysle ze jakos z tej traumy wyjde. :)

    Bradley.st ja Cię proszę daj już spokój. Dwa różne światy, dwa kontynenty
    i do tego jak pisałem między innymi, dzięki US mieliśmy tutaj ponad 40lat
    realnego socjalizmu. Wykastrowany naród ledwo 20 lata działa w nowej
    rzeczywistości a Ty się dalej czepiasz garbatego, że ma plecy krzywe. Jak
    to Ciebie tak boli, to wpadaj z szabelką i zmieniaj rzeczywistość ;) My
    sobie tyle lat radziliśmy to i sobie dalej poradzimy z tymi dwoma
    wstrętnymi numerami PESEL/NIP i nawet jeszcze z nr DO. Odnoszę wrażenie
    iż masz pretensję, że na pustyni nikt nie chce zimowej olimpiady
    zorganizować, a przecież w Alpach, Kanadzie, US się da bez najmniejszego
    problemu?!

    > Nie zebym chcial Cie pozbwiac satysfakcji, ale Malta, xbartx, Malta
    > nadal Polske przebija pod wzgledem dlugosci! :)

    Jednak umiejętnie fechtujesz słowem. Ja napisałem, że mamy dłuższego od
    US a to że Malta ma dłuższego od PL i US tym gorzej dla Was. Zresztą
    napisałem, że w długości, to jesteście koniec dosyć marnego peletonu.
    Uciekającej grupy już prawie nie widać.

    Xenocide