  • Data: 2009-12-10 08:44:45
    Temat: Re: Amibrokerowskie alerty na E'mail ....
    Od: "Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > emaila musisz wpsać /preferences/alerts

    A właśnie odnośnie "preferences/alerts" - czy posiadasz w swoim Ami takie
    okienko:
    http://www.amibroker.com/gifs/gmailalert.gif

    co by mozna wysyłac maile za pomoca SSL ?.
    Ja takiego nie posiadam (wersja Ami 5.20).

    Piszą na tej stronie:
    http://www.inditraders.com/amibroker/2060-amibroker-
    plugin-send-ssl-smtp-email.html

    że żeby móc wysyłać sms z serwera w którym logowanie odbywa się przez ssl
    (większość serwerów typu interia, onet, o2)
    trzeba mieć wersją Ami 5.21 tylko że sprawdzałem:

    http://www.amibroker.com/download.html

    i najnowszą jaką mają na rynku to 5.20 ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/