eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiApel do MillenniumRe: Apel do Millennium
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Mirek <n...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Apel do Millennium
    Date: Tue, 05 Dec 2006 21:20:14 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 43
    Message-ID: <el4k9v$hu8$1@inews.gazeta.pl>
    References: <4575bc8a$0$17949$f69f905@mamut2.aster.pl>
    NNTP-Posting-Host: 217-153-221-54.such.nat.hnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1165350015 18376 217.153.221.54 (5 Dec 2006 20:20:15 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 5 Dec 2006 20:20:15 +0000 (UTC)
    X-User: mirszyman
    In-Reply-To: <4575bc8a$0$17949$f69f905@mamut2.aster.pl>
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.8 (Windows/20061025)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:401959
    [ ukryj nagłówki ]

    Ra napisał(a):
    > Jeżeli czyta tą grupę jakaś wpływowa persona z Millennium to niech zrobi
    > coś z obsługą klienta w tym banku.
    > To że na kredyt się czeka 2 miesiące bo jest paru analityków na całą
    > Polskę mogę jeszcze zrozumiec - hossa jest "przejściowa" i nie chcecie
    > zatrudniac specjalistów na względnie krótki okres czasu.
    >
    > To że z nagłupszym zapytaniem/reklamacją/prośbą czeka się miesiąc i nie
    > ma odpowiedzi albo dostaje w końcu taką na 'odwal się' nie mogę
    > zrozumiec. Ci ludzie zarabiają względnie mało więc zwiększenie
    > zatrudnienia nie podniesie widocznie kosztów banku
    > Naprawdę gdyby nie kh to już dawno zamknął bym tam konto mimo że darmowe
    >
    > P. Arek
    Ta skąd ja to znam, obecnie walczę z oddziałem banku bo przez ich durną
    pomyłkę znalazłem się w BIK. Piszę kolejne podania i prośby o wydanie
    zaświadczeń bo nikomu w tym powalonym banku nie chce się odpowiedzieć na
    moje pytanie.Prosisz o jedno - centrala odpowie ci w piśmie coś innego i
    piszesz wtedy drugie podanie - dostajesz odpowiedź i znowu piszesz
    kolejne podanie... i tak do osranej śmierci..
    Jedyne co wywalczyłem to szybkie ( tydzień :) ) odpowiedzi. Ogólnie to
    nie polecam nikomu tej instytucji.

    Na drugim miejscu nie polecam M-Banku który olewa stałych klientów i
    odrzuca z automatu wszystkie niejasne wnioski bo ich analitykom nie chce
    się dupska ruszyć i zająć "problematycznymi" sprawami. Pomijam chamski
    poziom obsługi i ciągłe odsyłanie od jednego "fachowca" do drugiego i
    olewactwo doradców ( placówka w Gdańsku !!!) którzy nawet nie raczą
    poinformować klienta o kłopotach tylko zajmują się w tym czasie innym
    wnioskiem ( dzwonisz do takiego łosia pół dnia żeby się dowiedzieć co i
    jak z wnioskiem a po kilku godzinach otrzymujesz odpowiedź że niestety i
    on nic nie może zrobić....krew człowieka zalewa).

    Osobom w podobnej sytuacji jak ja polecam PKO BP - tam przynajmniej
    traktują cię normalnie i można z nimi negocjować. Ich oferta może nie
    jest najtańsza ale napewno ich doradcy starają się coś zrobić aby
    kredytu udzielić...


    Trochę odbiegłem od tematu za co strażników forum :) przepraszam ale się
    przynajmniej wygadałem :)

    pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1