eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiApel do MillenniumRe: Apel do Millennium
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Mirek <n...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Apel do Millennium
    Date: Wed, 06 Dec 2006 17:27:00 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 23
    Message-ID: <el6r0j$5gi$1@inews.gazeta.pl>
    References: <4575bc8a$0$17949$f69f905@mamut2.aster.pl> <el4k9v$hu8$1@inews.gazeta.pl>
    <el6muj$fei$5@node4.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 217-153-221-54.such.nat.hnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1165422419 5650 217.153.221.54 (6 Dec 2006 16:26:59 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 6 Dec 2006 16:26:59 +0000 (UTC)
    X-User: mirszyman
    In-Reply-To: <el6muj$fei$5@node4.news.atman.pl>
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.8 (Windows/20061025)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:402005
    [ ukryj nagłówki ]

    RobertS napisał(a):
    >
    >> Jedyne co wywalczyłem to szybkie ( tydzień :) ) odpowiedzi. Ogólnie to
    >> nie polecam nikomu tej instytucji.
    >
    > ok, a masz z nimi doswiadczenia tylko w zwiazku z kredytem hipotecznym?
    >
    > mam u nich do odbioru kk i jak na razie obsluga bez zarzutu (wkurzaja
    > kolejki w oddziale), nie moge sie czepiac...zobaczymy co bedzie dalej
    >
    > pozdr.
    > RobertS

    Nie z kredytem nie mam doświadczeń. Powodem mojego rozstania z nimi była
    jakaś próba włamu na moje konto ( bankomat zarekwirował mi kartę pisząc
    że to nieautoryzowana próba dostępu - nawet nie zdążyłem PIN-u wklepać)
    bank sobie z tym nie poradził tłumacząc się jakąś awarią.

    Drugi powód to to że ze względu na burdel w tym banku miałem do dzisiaj
    ogrooomne problemy z dostaniem kredytu i nawet nie usłyszałem głupiego
    "przepraszam". No i tak jak pisałem we wcześniejszym poście ciągłe
    odsyłanie od osoby do osoby i porażająca inteligencja osób w centrali....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1