    From: "k...@g...pl" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Apel do Millennium
    Date: 7 Dec 2006 01:24:31 -0800

    Mirek napisał(a):
    > Nie z kredytem nie mam doświadczeń. Powodem mojego rozstania z nimi była
    > jakaś próba włamu na moje konto ( bankomat zarekwirował mi kartę pisząc
    > że to nieautoryzowana próba dostępu - nawet nie zdążyłem PIN-u wklepać)
    > bank sobie z tym nie poradził tłumacząc się jakąś awarią.
    >
    > Drugi powód to to że ze względu na burdel w tym banku miałem do dzisiaj
    > ogrooomne problemy z dostaniem kredytu i nawet nie usłyszałem głupiego
    > "przepraszam". No i tak jak pisałem we wcześniejszym poście ciągłe
    > odsyłanie od osoby do osoby i porażająca inteligencja osób w centrali....

    Podobnie jak Mirek, miałem do czynienia z bajzlem w Millennium.
    Złożyłem wniosek o przeniesienie dwóch kart kredytowych do
    Millennium w październiku przez internet. Co prawda, bardzo szybko
    oddzwoniono do mnie i poproszono o doręczenie wyciągów z kart.
    Wyciągi zaniosłem do oddziału w ilości 6 sztuk. Po tygodniu telefon
    z centrali, że brakuje wyciągu. Dyskusje z pracownikiem, że
    zeskanuję i doślę mailem na faks nie pomagały. Trzeba donieść do
    oddziału. Dokumenty doniosłem następnego dnia. Po dwóch tygodniach
    ciszy, zacząłem wydzwaniać na infolinię. Trafiłem na dość
    kompetentną pracownicę, która sprawdziła co się stało z drugą
    turą wyciągów. Otóż, dokumentacja też nie jest kompletna, bo
    doniosłem dwa razy ten sam wyciąg, a brakuje jednego. Pytam, jak
    mogłem złożyć dwa razy ten sam wyciąg? Oryginał? Otóż,
    rozwiązanie tkwi w sposobie przesyłania danych. Paniusie z
    oddziałów wysyłają dokumenty do centrali faksem. Same mogą
    nabroić i nie wysłać czegoś, poza tym pracownik centrali
    obsługujący faks i rozdzielający dokumenty też może nabroić.
    Oczywiście bank się niczym nie przejmuje, bo klientów zawsze będzie
    wielu, jak nie ci, to inni.
    Sprawę rozwiązałem w ten sposób, że wysłałem wyciągi pocztą na
    adres podany przez Infolinkę.
    Mam nadzieję, że tym razem w kopercie bank znajdzie wyciągi, a nie
    np. żółte liście.