  • Data: 2010-04-24 23:19:37
    Temat: Re: Aresztowac go !
    Od: "maniana" <g...@c...es> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Charlie delta" <c...@g...com> napisal w
    wiadomosci
    news:35c18799-eb9e-4c74-8918-7508698e6ab3@11g2000yqr
    .googlegroups.com...
    > http://niezalezna.pl/article/show/id/33267

    siedziec powinien juz teraz tusk i klich jako odpowiedzialni za zaniedbania
    przy organizacji wizyty prezydenckiej.
    Mam nadzieje, ze ten ryzy smiec lubi seks analny; jako zwolennik PO nie
    powinien miec tego typu kompleksów.

    Kto pamieta jak tusk zabieral ochrone BOR'u rodzinie prezydenta? miedzy
    innymi matce prezydenta i bratu Jaroslawowi?
    Teraz zaplanowal i zrealizowal wspólnie z kacapem zamach na najwazniejsze
    osoby w Panstwie.

    Ja bym chcial wiedziec jak na stronie TVP Info znalazlo sie oredzie WSIowej
    wasatj kwoki jeszcze przed "wypadkiem" w Smolensku, data przy oredziu, to
    data opublikowania lub ostatniej edycji (jezeli tak byla), komorowski musial
    miec napisane oredzie dzien wczesniej skoro google zapisalo kopie z data
    10.04.2010 05.57 rano.

    http://74.125.77.132/search?q=cache:9t0ePBp0bWkJ:www
    .tvp.info/informacje/polska/oredzie-marszalka-sejmu-
    do-polakow/1643874+oredzie+Komorowskiego+do+narodu+t
    vp+info&cd=2&hl=pl&ct=clnk&gl=pl