  • Data: 2011-09-28 12:23:45
    Temat: Re: Armagedon.
    Od: "skippy" <s...@t...moon> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " XXL" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:j5v286$clt$1@inews.gazeta.pl...
    >W nawiązaniu do Twoich dramatycznych prognoz, z których wynika, że
    >cokolwiek
    > się stanie to w Polsce będzie źle albo bardzo źle, chcę od siebie
    > powiedzieć, że:
    > 1) Nie ma żadnych szans na dojście PIS do władzy (patrz sondaże i stała
    > choć
    > już sporo mniejsza przewaga PO) oraz całkowity brak zdolności
    > koalicyjnej
    > partii J.Kaczyńskiego.

    to wcale nie jest pewne że PIS nie wygra
    może nie ma zdolności koalicyjnej, ale tę zdolność ma wygłodniałe stołków
    LSD i odwiecznie siedzący u koryta PSL

    > 2) Minister Rostowski to nie jest Jasiu z 5 klasy tylko dobry i
    > odpowiedzialny ekonomista i liczyć umie trochę lepiej od Ciebie.

    pytanie w jakim celu liczy jest tu istotne, a nie czy umie. to raczej jasne,
    że umie

    > 3) Żadnej recesji w Polsce nie będzie w najbliższych latach.
    > Podobnie katastroficzne wizje głosiło tutaj na grupie grono czarnowidzów
    > w 2008r. i jakoś ich czarne przepowiednie nie sprawdziły się.

    nie będzie bo jest :)))

    > 4) Czy to źle, że w Polsce powstaje kilka stadionów piłkarskich na miarę
    > XXI
    > wieku i kilkaset kilometrów nowoczesnych autostrad ?

    autostrad - dobrze, ze stadionami to się okaże
    jeśli w bogatej Austrii jest mowa o niezłym przestrzeleniu, podobnie z
    Grecją to zakłądanie że u nas, przy tak skrajnej niemożności czegokolwiek,
    będzie bardzo dobrze jest nieco śmieszne.