  • Data: 2011-09-28 18:52:10
    Temat: Re: Armagedon.
    Od: "skippy" <s...@t...moon> szukaj wiadomości tego autora

    news:1n5t4id5k1arb$.103d4wsy0lqb.dlg@40tude.net...
    > Dnia Wed, 28 Sep 2011 12:00:06 +0000 (UTC), XXL napisał(a):
    > [...]
    >
    > Źle! Mam na myśli stadiony. Bardzo źle, że paru gówniarzy mających frajdę
    > walenia się nawzajem bejsbolami jest eksortowanych przez policję na mecz,
    > za moje pieniądze. Bardzo mi się to nie podoba i jako obywatel zwyczajnie
    > się na to nie zgadzam. Nie zgadzam się na budowę kolejnej areny służącej
    > napierdaleaniu się po łbach i g... mnie obchodzi, że ktoś lubi piłkę
    > nożną.
    > Ja lubie pić wódkę a później śpiewać po nocach patriotyczne piosenki. Czy
> [...]

    Dobra, żebyś sie w końcu lepiej poczuł z moim ciągle przeciwstawnym zdaniem
    to nadmienię, że zgadzam się z tym co tu napisałeś w 100%.

    Inna sprawa że ci kibiole jak nie będą mogli na stadionach, to pójdą sie
    napierdalać gdzie indziej i demolować co innego, ale to nie zmienia
    powyższego.
    Co gorsza mają wsparcie różnych polityków którzy zwietrzyli w tych bandytach
    potencjalny elektorat.