  • Data: 2011-09-29 07:02:37
    Temat: Re: Armagedon.
    Od: root <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 29 Sep 2011 08:53:37 +0200, totus napisał(a):

    > Jestem pewien. Co miałoby się zdarzyć, żebyś Ty był pewien? Ale co jest
    > chore? To, że jesteś podejrzliwy i nie wierzysz w ogólnodostępne dane.
    > Wybierz sobie jakiegoś dziennikarza, do którego masz zaufanie (jest taki?) i
    > go zapytaj. A jak Ci się chce to pogrzeb w budżecie państwa, a konkretnie w
    > budżecie ministra sportu. Chryje były, naciski ze strony polityków były
    > tyle, że nieskuteczne. Wielokrotnie politycy i dziennikarze (Olejnik)
    > narzekali jakie to nieszczęście, że PZPN jest niezależny finansowo i może
> [...]

    Dlaej nie kapuję bo trochę głupi jestem. Skoro jest tak jak piszesz to
    dlaczego państwo z moich podatków buduje stadiony piłkarskie (bez bieżni) i
    na dodatek ochrania na mój koszt prywatne imprezki PZPN?
    To ja też tak chcę. Zajmę się ogrodnictwem. Czy nie byłbyś skłonny
    zrekultywować mi terenu i dać trochę kasy na sadzonki?