    From: root <r...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Armagedon.
    Date: Thu, 29 Sep 2011 09:02:37 +0200
    <j5hj6q$5ju$1@news.onet.pl> <j5hmnv$aod$1@inews.gazeta.pl>
    <j5hniq$d0a$1@inews.gazeta.pl> <j5hobq$evf$1@inews.gazeta.pl>
    <j5hpso$sg7$1@news.onet.pl> <j5uo67$85q$1@inews.gazeta.pl>
    <j5v286$clt$1@inews.gazeta.pl>
    <1n5t4id5k1arb$.103d4wsy0lqb.dlg@40tude.net> <j5vqcr$c8p$1@news.onet.pl>
    <k4g4o28ca7eu$.u9p5zu1yus8t$.dlg@40tude.net>
    <j5vsfo$69q$1@inews.gazeta.pl>
    <1t0duvsw1ncjf.1xgbv1pz4x8gp$.dlg@40tude.net>
    <j614li$fn1$1@inews.gazeta.pl>

    Dnia Thu, 29 Sep 2011 08:53:37 +0200, totus napisał(a):

    > Jestem pewien. Co miałoby się zdarzyć, żebyś Ty był pewien? Ale co jest
    > chore? To, że jesteś podejrzliwy i nie wierzysz w ogólnodostępne dane.
    > Wybierz sobie jakiegoś dziennikarza, do którego masz zaufanie (jest taki?) i
    > go zapytaj. A jak Ci się chce to pogrzeb w budżecie państwa, a konkretnie w
    > budżecie ministra sportu. Chryje były, naciski ze strony polityków były
    > tyle, że nieskuteczne. Wielokrotnie politycy i dziennikarze (Olejnik)
    > narzekali jakie to nieszczęście, że PZPN jest niezależny finansowo i może
> [...]

    Dlaej nie kapuję bo trochę głupi jestem. Skoro jest tak jak piszesz to
    dlaczego państwo z moich podatków buduje stadiony piłkarskie (bez bieżni) i
    na dodatek ochrania na mój koszt prywatne imprezki PZPN?
    To ja też tak chcę. Zajmę się ogrodnictwem. Czy nie byłbyś skłonny
    zrekultywować mi terenu i dać trochę kasy na sadzonki?